Rašiau, kad Konstitucinis Teismas Lietuvoje įteisino religinį aparteidą ir pareiškė: “Netradicinės bažnyčios ir religinės organizacijos gali turėti mažiau teisių nei pripažintos tradicinėmis. Tokį reglamentavimą įtvirtina šalies Konstitucija”.
Oponentai tvirtina, kad čia nieko tokio, bet štai jums parodymas, kaip religinis aparteidas reiškiasi praktiškai. Štai vieno iš laikraščių publikacija ”Sektantai vilioja Kalėdų dovanomis”, kuriame aprašomas “Samariečio krepšio” projektas. Cituoju: ”Jau beveik septyniolika metų mieste veikianti krikščionių bendrija „Tikėjimo žodis“ per Kalėdas vėl atvers „Samariečio krepšį“ ir vaikams dalins šventines dovanas. Šią organizaciją sekta vadinanti Katalikų bažnyčia ragina neužkibti ant netradicinės religijos skleidėjų kabliuko ir nepasikliauti netikrais pranašais.
„Vaikų Kalėdos“ - tai vienas iš organizacijos „Samariečio krepšys" (Samaritan‘s Purse) vykdomų projektų. „Samariečio krepšys" yra Amerikoje įsikūrusi labdaros nedenominacinė krikščioniška organizacija, teikianti įvairią pagalbą visame pasaulyje kenčiantiems žmonėms.Pati krikščionių bendrija „Tikėjimo žodis“ įsikūrusi 1988 metais Vilniuje, šiandien Lietuvoje vienija 34 tikinčiųjų bendruomenes. Nors Lietuvoje tokios bažnyčios traktuojamos kaip netradicinės, Europoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose jos gyvuoja jau ne vieną šimtmetį. Lietuvoje bendrija veikia pagal LR Teisingumo ministerijos patvirtintus įstatus.
Klebonas kanauninkas ragina neįsivelti į bereikalingus dalykus ir su „Tikėjimo žodžiu“ geriau neprasidėti. Dvasininkas teigia, kad „Vaikų Kalėdomis“ prisidengę sektantai dovanomis į savo judėjimą nori patraukti kuo daugiau žmonių. Klebonas sako, kad paimdamas dovaną žmogus įsipareigoja, be to sektantai renka informaciją apie jų gyvenamąją vietą ir vėliau atakuoja su įvairiais pasiūlymais”
Ir t.t.
Va jums ir praktika Kas iš tos LR Teisingumo ministerijos patvirtinimo ir įregistravimo – jei esi iš šios bažnyčios (aš beje, nesu), tave gali sudirbinėti, išdirbinėti, ką tu bedarytum –Lietuvoje buvai ir būsi sektantas, be galimybės apsiginti, be galimybės mokyti vaikus, be galimybės vykdyti bet kokią veiklą – viskas bus parodyta kaip verbavimas, įtraukimas, informacijos rinkimas. Be to, straipsnis aiškiai parodo, kokią vietą šiame procese užima Katalikų bažnyčia.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą