antradienis, spalio 18, 2005

Tvirkindami aiškino, kad tai - apeigų dalis

Katalikų bažnyčiai JAV vėl tenka atremti naują vaikų tvirkinimo skandalą. Šį kartą 5 milijonų JAV dolerių ieškinį pateikė verslininkas, kuris tvirtina, kad tvirkinimas sugriovė visą jo gyvenimą.
”Kunigai tvirkino mane norėdami palenkti mane į homoseksualizmą',- tvirtina vienas turtingas niujorkietis, besirengiantis iškelti 5mln. dolerių ieškin? KatalikųBažnyčiai.Dabar 51-ių Enright sako, kad buvo tvirkinamas Tekavitha berniukų stovykloje prie Liucernos ežero netoli Niujorko, buvusio diacezinės seminarijos patarėjo Albanyje,T?voJoseph Romano. Tai atsitiko, kai J,David Enright'ui IV-ajam buvo 7 metukai. "Tikiu, kad mano gyvenimas galėjo būti visai kitoks nei dabartinis", -sak? Enright "The New York Post" laikraščio žurnalistui. "Galbūt turėčiau 4 vaikus, plaukiojančius banglente. Romano sugriovė mano gyvenimą".Enright sako, kad 1961m., būdamas 21-ių, Romano pasiimė jį ir užsidarė kabinoje pasibaigus popietinei maldai ir tvirkino. Anot jo seksualiniai kontaktai įvyko 7 ar daugiau kartų tą pat vasarą. "Jis paaiškino man, kad tai yra apeigų dalis. Aš tai prisimenu kiekvieną savo gyvenimo dieną",- sakė verslininkas,aiškindamas, kodėl tik dabar mesti tokie kaltinimai. Dėl šių kaltinimų, be Romano, atsakovais įvardinti vyskupas Howard Hubbard ir Albany diacezija.Pasipiktinęs Enright sako,kad neseniai su?inojęs apie dar dvi šio piktnaudžiavimo aukas, nukent?jusias nuo dabar 61 metų kunigo, gyvenančio Floridoje ir nebeatliekančio savo pareigų.
Pagal “WorldNetDaily” pranešimą paruošė Žygimantas

Komentarų nėra: