ketvirtadienis, gruodžio 06, 2012

Vokietijoje ramu...


Vokietijoje lengvo sekso mėgėjai vyrai gali atsipūsti, nes netikėtai mirė 47 metų Ante Krapnik, kuri susipažindavo mieste ir įsiviliodavo šauniuosius vokiečius į savo butą, o paskui jau būdavo nesaldu. Kai kuriems lovelasams tai baigėsi tuo, kad viešai apsijuokė ir turėjo šauktis policijos. Štai  43-metis Diteris Šulcas po vienais triusikais užsibarikadavo nuo seksualiosios moters balkone ir išsikvietė policiją. "Jūs turite man padėti. Ji bando mane užmušti seksu, aš negaliu pabėgti ir negaliu daugiau to daryti",- šaukė vyriškis policijai, prašydamas pagalbos. Kita žinoma auka - 36-metis afrikietis, kurį raudantį žmonės rado po moters langais ir jis teigė, jog buvo prievartaujamas net  36 valandas.
"Susipažinau autobuse, ji pakvietė pas save, - raudojo afrikietis ir net Dievą prisiminė sunkią valandą,- O Dieve, tai buvo pragaras, aš negaliu paeiti, prašau, padėkite man".

6 komentarai:

Mateušas Riedutis rašė...

Nemaža dalis baltaodžių vyrukų pasąmoningai pavydi Afrikos "mačio" fizinių duomenų.Na,o čia tokia puiki galimybė pasitaikė atkeršyti nimfomanės pagalba, net linas neatsilaikė pagundai.

Anonimiškas rašė...

kaip linas neatsilaike?ka jis irgi ten dalyvavo,negali buti,juk jis pastorius

Linas rašė...

Tai kad nelabai žinau juodaodžių duomenų:) nėra ko pavydėt, man tik čia geras įrodymas, kad kvailumas nepriklauso nuo odos spalvos:)

Mateušas Riedutis rašė...

Ypatingą teksto minties supratimą turinčiam anonimui paaiškinu: Linas dalyvavo keršto akcijoje ne nimfomanės lovoje, o aprašydamas su pasigardžiavimu juoduko prievartavimo padarinius.
Na, o jei jis yra pastorius, tai tik padidina galimybę baigti pastoriavimą nimfomanės glėbyje,kaip jau atsitiko daugeliui pastorių. Todėl anonimiškui būtų pravarčiau melstis už Liną-pastorių, nei brutualiai - tiesiogiai nagrinėti tekstus internete.

Olgerdas rašė...

Anonimiskam anonimui: nemanyk, kad pastoriai is kitokio molio drebti- buna, irgi neatsilaiko :)

Linas rašė...

ir pasklis dabar kalbos, ka ašai ir pastorius ir kad juodukai po mano langais rauda, ajajai:)teks emigruoti