penktadienis, rugpjūčio 26, 2005

Diego Maradona:”Dievas mane išlaisvino nuo narkotikų”

Legendinis Argentinos futbolininkas, pagarsėjęs skandalais, mokesčių slėpimu, polinkiu į narkotikus, šiuo metu visuomenei vėl pasirodė kaip visiškai kitas žmogus.
Rugpjūčio 15 dieną, kalbėdamas per Argentinos televiziją ir pasakodamas apie savo gyvenimą, sakė: ”Dievas yra, ir aš esu dėkingas Jam už viską. Kalbuosi su Juo, meldžiuosi Jam. Aš toks dėkingas už viską, ką jis padarė, už tai, kad nebevartoju narkotikų, ko aš Dievo ne vieną kartą prašiau”.
Maradona keletą kartų nesėkmingai stengėsi atsikratyti šio potraukio ateistinėje Kuboje. Nors iš pasisakymo labai panašu, kad Maradona tapo gyvai tikinčiu krikščioniu, jis pats to nei patvirtino, nei paneigė. Žinoma tik tiek, kad viena iš Maradonos dukterų mokosi evangelikų mokykloje, organizuotoje ir vadovaujamoje pastoriaus Raulio Kalabretos.
Pagal Pastor pranešimą

Komentarų nėra: