"Drąsūs stiprūs vikrūs“
Ko gero, pirmą
kartą nuo bene 1998 m., kai Lietuvoje buvo pradėtos dalinti B.Greimo
asociacijos „Samariečio krepšys“ dovanos vaikams, šios dovanos tarnauja
konkrečios bažnyčios tikslams ir reklamuoja „Ekklesija.lt“. Nuotraukoje matosi, kas vaikams atnešė „Pačią
didžiausią dovaną“ –„Ekklesija.lt Kauno
skyrius“. (Beje, žavu, pasirodo, internetinio projekto vardu Ekklesija.lt
pasivadinusi bendruomenė stato ne bažnyčias, ne bendruomenes, o... atidaro tik
savo skyrius, kaip kokia batų parduotuvė).
Istorija iš gyvenimo: ateina naujatikis į „Ekklesia.lt“ pamokslą. Kastytis gale pamokslo pakviečia išeiti į priekį ir sukalbėti atgailos maldą. Po to Kastytis klausia: „Tai kaip radai?“. Naujatikis klausią: „Ką radau?“. Kastytis jam atsako: „Kaip radai mūsų bažnyčią?“. Pasirodo rasti Kastyčio bažnyčią yra svarbiau nei rasti Evangeliją, Dievo žodį, tiesą, gyvenimą ar net Dievą. Tai daug ką pasako.
AtsakytiPanaikintiAutorius pašalino šį komentarą.
AtsakytiPanaikintiManyčiau, kad nustebo, jog kažkas išvis šviežiai atėjo, nes ten surenka tik iš kitų bažnyčių, kiek pastebiu. Skelbiasi, kad įkūrė 12 skyrių, o kiek krikštų buvo? Viskas tuo ir pasakyta - nėr tų naujų žmonių, mano galva, tik rinkos perdalinimas, liaudiškai tariant, siūlant geresnes sąlygas ir žadant - dabar tai jau mes padarysim. Ir daro.
AtsakytiPanaikintiNa ir paaiškėjo dėl ko šitas antiekklesinis šurmulys - tikroji problema ne dovanėlėse ir ne Kastyčio pagyrose, pagrindinė problema-kad žmonės iš kitu bendruomenių pereina į ekklesia.. Ir visa ši rašliava tai tiesiog revanšas už "prarastas avis"
AtsakytiPanaikintiO bet tačiau, argi ne svarbiausia, jog yra skelbiamas Dievo žodis ir žmonės išgirsta evangeliją? Kas iš tiesų blogo tame, kad jie dalijo dovanėles? Juk svarbu kad Dievo darbas buvo padarytas, o ne pavydas tarpusavyje. Argi taip svarbu per ką tai buvo padaryta? Šie paskutiniai įvykiai primena Jėzaus mokinių varžytines - o kas iš mūsų didesnis ir geresnis? Jėzus troško vienybės ir meldėsi už tai.. Tai kodėl bažnyčios taip lengvai varo viena ant kitų ir siekia suskaldyt kūną. Pakanka ir iš netikinčių puolimų, o dabar dar ir pačioj bažnyčioj griaužia vieni kitus.. Telaimina jus Viešpats ir jūsų širdį, ir nuramina ją...
AtsakytiPanaikintiNa, tai Bilio Greimo asociacijos tikslas ir yra, kad žmonės gautų dovanėles ir ateitų į bendruomenę. Eklezia šį reikalą supaprastino. Ty tą kelią į bendruomenę, kad joks žmogus nenusiteriotų. Padarė tiesioginį, patys organizavo ir kvietė pas save. Klausimas ką jie turi atstovauti? Bilio Greimo asociaciją? Ir koks pagaliau skirtumas. Sakyčiau reikalas padaromas per sudėtingas, kai su visokiais BG reikalavimais. Vietinės bažnyčios turi potencialą daryti žymiai lanksčiau ir efektyviau.
AtsakytiPanaikintiDėl Eklezijos etiškumo šiuo atveju nesiimsiu vertinti. Gal ten ir būta bespardonno elgesio. Bet vat Lino įrašas man visiškai nepatiko dėl neaiškumo. Ypač paskutinis sakinys: kur kažkokia blevyzga pametėta ir tiek. Lyg kažks konkursas vyko, kažkas laimėjo. Tž tarp kitko irgi dalino. Ir ką. Nžn kieno vardu. Gal Bilio Greimo asociacijos. Tai kas čia ką laimėjo ir prieš ką? Manyčiau, jei nežinai, tai nerašai. Jei žinai ir rašai, tai rašai aiškiai ir ne tik užuominom. Juoba kai jos šmeižikiškos. http://www.btz.lt/lt/vaiku-kaledos.html
AtsakytiPanaikintiČia kaip teisingai pastebėjo vienas bičiulis tikrai "požiūris iš kampo". Arba strėlė paleista iš už kampo. Arba iš užkampio paskleista blevyzga, nežinant detalių.
AtsakytiPanaikintiNieko naujo po saule.Koks pamatas, tokia ir statyba.Su kokiais motyvais išsidraskė į "nepriklausomybę", su tokiais ir tarnauja. Aklam reikia būti, kad priimtum tai kaip Dievo darbą.
AtsakytiPanaikintiMatulioniui nebuvo leista darkytis TŽ bažnyčioje, tai sukūrė atskirai savo svajonę; ir priglobia visus luošius, atskalūnus, pagiežingus,piktus, egoistus ir pan. Aš nesu nei už vieną nei už kitą bendruomenę ir nemanau,kad Dievui labai svarbu iš kokios į kokią kas nuėjo. Svarbu KAIP išėjo ir KODĖL daro tai,ką daro.O visa kita,kad ir kaip luoša būtų, Jis gali išgydyti.Ir tai veikia ne tik Matulionio ar Šapovalovo atvejais. Mano, šio blog`o ir visų kitų atvejais.
Ogo, tiesiog prabudimo ugnis nužengė:) Niekas nepasieks tikslo, jeigu nesilaikys taisyklių, net ir labai gero tikslo. ir tas argumentas - kas čia blogo, negalioja. Ar galima skelbti apgaulingai, kokia vertė tokio skelbimo?
AtsakytiPanaikintiFilipiečiams 1 skyrius:
AtsakytiPanaikinti15 Beje, kai kurie skelbia Kristų iš pavydo ir rungtyniaudami, kiti gera valia;
16 anie skelbia Kristų varžydamiesi, ne iš gryno nusistatymo, tardamiesi pasunkinsią mano pančius,
17 o šitie iš meilės, suprasdami, kad aš paskirtas ginti Evangelijos.
18 Tesižinai! Kad visokiais būdais, apsimetant ar iš tikrųjų, yra skelbiamas Kristus, – štai kuo džiaugiuosi ir toliau džiaugsiuos!
Linai, linkiu ir Jums būti tokio nusistatymo
Ačiū, patarimas vertas įsiklausymo.
AtsakytiPanaikintipanasu kad kazkokia nuoskauda neduoda ramybes Linui,ir is ten teka kartus vanduo,kuris tik apkartina sirdys,bet linkiu palaiminimo Linui neuzstrigti,o judeti i prieki ir daryti gera
AtsakytiPanaikintiSveikas Linai. Dėl aiškumo noriu pasiteirauti kokiais motyvais ir tikslais rašote tuos straipsnius prieš Ekklesia? Kad Žmonės paskaitytų ir apeitų ratu šią bendruomenę? Kad paskaitytų Eklesios lyderiai ar nariai ir pasimokytų, keistų savo elgesį bei mąstymą? Ar gal parodyti savo išprusimą, kitų klaidas ir kažkam kažkokia nauda bus nuo to? Ar gal yra koks kitas tikslas bei motyvas? Dėkui
AtsakytiPanaikintiDėl aiškumo. Rašau ne prieš, o už. Eklesijoj daug puikių žmonių, net ir tų, kuriuos laikau draugais (nežinau kap bus po parašymo:). Rašau ne tik apie šią, bet ir apie kitus reiškinius tiek Lietuvoj, tiek pasaulyje. Kadangi šios bendruomenės gyrimasis ir metodai tapo panašūs į šapaloviukų,tik gal biški mažesniu laipsniu, tai laikas atkreipti dėmesį patiems. Pilna jų svetainėj pamokslų apie teisumą, šventumą, kaip ten jie geresni ir geriau supranta, o kitiems tai grabas. Prabudimas tokiais metodais neateina ir neateis.Tariama sėkmė jau ima juos apkerėti, todėl gimsta įsitikinimas, kad gali elgtis bet kaip vis tiek Dievas už juos, nes jie "gerą darbą daro" ir sekasi. Galvoju, kad žodžiai ir darbai geriau būtų, kad nesiskirtų, to ir pats mokausis. Negalima elgtis taip lyg vienas gyventum - visi surišti viena virvela. Kas bus, jei kitais metais B.Greimo organizacija neskirs dovanų dėl tokių veiksmų Lietuvai, nes jūs ne dovanas vaikams dalinat, o savo bendruomenes reklamuojat? Žinoma, jie pasakys - mes čia niekuo dėti ir suras 100 priežasčių pasiteisinti. Atsakomybės reiktų visiems.
AtsakytiPanaikintiToks rasymas-tai kisimasis i kitu reikalus.Tokio lygio rasymai niekada neatnese aiskumo ir pokyciu adresatams,o tik sumaisti ir pasipiktinimus,kuriu ir taip nestinga siais laikais.
AtsakytiPanaikintiAutorius tariamai susirupines kitomis baznyciomis,ju veikla,ju pamokslais,ju dalinamomis dovanelemis,ir negalys ramiai sau jaustis,kai girdi,mato kitus darancius ne taip,kaip jam noretusi,tad imasi veiklos-rasymo budo,kad per tai 'paprotinti' nuklydusius ir pasakyti niu niu ju negeriems darbeliams :)
Linai,netapk lietuviskuoju Dvorkinu,tas irgi uz 'teisybe' kovoja...:)
Nieks negali kištis į vidinius dalykus - kas kaip tarnauja, kokie sprendimai, bet kai tai tampa vieša - internete, renginiai - tada jau tai nebetampa kažkieno nuosavybe ir yra tokia teisė įvertinti, ką matai. kaip ir daugelis komentatorių vertina tai, ką aš parašiau.
AtsakytiPanaikintikaip besuktum uodega-kisiesi i kitu reikalus ir tiek,turetum kas veikti,nelandziotum po kitus darzus .Cia is dykinejimo ir nepasitenkinimo rasomi kritiski atsiliepimai,kurie,kaip ir minejau,tik blogina padeti tarp krikscioniu.
AtsakytiPanaikintiTikrai negerina. Ir jei būtų nuoširdūs motyvai, troškimas pataisyti brolį, kad Dievo Karalystė Lietuvoje ir tarp tikinčių Lietuvoje sparčiau plėstųsi, tai jaustųsi net pačiame tekste. Kokiu būdu jūs savo žmoną perspėtumėte? Kol mes svetimi ir taip skaldomės apie ką daugiau iš Dievo dar svajot?
AtsakytiPanaikintiJo neabejotinai Eklesija tikrai gerina padėtį visoj Lietuvoj:)
AtsakytiPanaikintiManau,kad matyti klaidą ir apie ją pranešti yra gerai.Aš dažnai norėdama gero perlenkiu lazdą.Jei manęs broliai nedrožtų kaip pieštuko drožtuku - telkšočiau kaip bala vietoje,o stovintis vanduo,netekantis prasmirsta.Ekklesia pakankamai stipri bendruomenė - išgirdę kritiką nepasipiktins,o padarys išvadas ir kitais metais jau nekartos klaidų.Aš pati su vaikais noriu supirkti dovanų dėžę ir nunešti į jų bažnyčią.Kas nedirba-tas neklysta.Lino pastabos rakštis minkštoje vietoje tik ištižėliams,stiprieji pasikąso ir eina toliau...Nekartodami klaidų ir dėkodami už pastebą,per kurią gauna galimybę išvengti suklupimų.Būkite palaiminti visi,kam Šv.Dvasia "sujudino vandenį",būkite palaiminti ir miegantys,būkite palaiminti ir neišdrystabntys viešai bakstelėti, būkite palaiminti visi...Jėzaus Kristaus vardu ir telydi jus visus Meilė komentaruose,kare ir taikoje...šabat šalom
AtsakytiPanaikintiKrikscionybes beda ta,kad joje vyrauja skirtingos nuomones,ir viena is didesniu bedu yra ta,kai vieno isreiksta nuomone kitiems jau tolygu Sv.Dvasios darbui.Jei asmuo niekada nepriima pastabu is kitu,tai ar zerdamas kitiems pastabas bus isklausytas?Jokiu budu.Tik sujudins 'nepasitenkinimu vandenis'.
AtsakytiPanaikintiDaugelis mato krikscionybe savaip ir savaip ja praktikuoja ir matydamas kitus ne taip praktikuojancius-pradeda aukleti.
Skirtingos nuomonės- nuostabus dalykas. Dėl to mes vieni kitiems ir reikalingi. Bėda- kad mes nesame viena Kristuje. Susiskaldę ir nuteisę kitaip gyvenančius (ne visi aišku), lyg patys be Jėzaus kažką reikštume ir teisingi būtume. Pastabas ir kritiką labai vertinu. Tik žodis "brolis" jau kaip priežodis ir neturi savo prasmės. Ir Ekklesijai ir visiems kitiems yra ko mokytis. Sako, jei du tampa vienodais, tai vienas iš jų jau nebereikalingas. Nežinau kaip ten su tom dovanėlėm buvo (tikiuosi Linas pats dalyvavo ir neskleidžia neaiškių žinių), bet aš ne mažiau džiaugčiausi, jei Linas būtų ant savęs ėmęs šią naštą dalinti dovanas ir ne tik, kad jos būtų išdalintos, bet vaikai bei tėvai dar ir gerą žinią išgirstų ir būtų nukreipti kur toliau būtų maitinami evangelijos žodžiu. Jei buvo klaidos, galima normaliai pasitarti kaip galima kitais metais būtų tai pravesti su kuo didesne nauda. Man visiškai neįdomu kas į kokias organizcijas esate susiskirstę. Aš matau tik Bažnyčią ir žinau, kad ranka nuo akies skiriasi, bet tai mano kūnas ir kraujas ir labai skauda jei vietoj šapelio išėmimo yra draskoma. Kalbu apie gimusius iš Dievo ir tuos, kieno pamatas- Kristus ir gyvenimas bei tikėjimas nukreiptas į Jį. Kažkas pasakė, kad svarbiausia jog svarbiausi dalykai būtų svarbiausiais. Jei mus skaldys mūsų klaidos ar skirtumai apie sveiką kūno funkcionavimą ar kažkokią jo veiklą nėra ko svajoti.
AtsakytiPanaikintiSkirtingos nuomones-zudantis dalykas,griaunantis ir skaldantis Kristaus Kuna.Kodel tiek daug denominaciju?jei visi buti vieningos nuomones,turetu viena minti,tada nebutu pagrindo atsirasti skirtingoms denominacjoms.
AtsakytiPanaikintiesmė yra ne nuomonėje,bet jos priėmime.jei ją priimi tik kaip kito asmens nuomonę-tai normalu,bet jei kaip mokymą-tada ir vyksta visa tai apie ką rašai
AtsakytiPanaikintinemegstu filosofuoti.pasaulyje yra gerai tureti savo nuomone ir jos laikytis,bet Kristaus kune savo numones reikia mesti ant kryziaus.daugelis susikaldymu ne del mokymu,bet del nuomoniu nesutapimu
AtsakytiPanaikintiKaip nuomonę mesti ant kryžiaus? Tada liksi be nuomonės ar turėsi savo brolio nuomonę? Matyt kalbam apie tą patį. Net du žmonės šeimoje negali turėti visada vienodą nuomonę, bet tai ne pretekstas skyryboms. Parašyta, kad turi būti tarp jūsų skirtingi supratimai, kad atsidengtų tarp jūsų gabūs. Bet susiskaldymas, tai jau visai kas kita- tai tamsos vaisius. Aš su draugais turiu skirtingą supratimą, bet tai netrukdo likti geriausiais draugais ir kartu mylėti ir aukštinti Viešpatį. Mes vieni kitiems reikalingi. Tik kartu sudarysime pilnatvę ir mokysimės meilėje. Tegul svarbiausia būna visada svarbiausiu:)
AtsakytiPanaikintiTikejimu.Tada turesi Kristaus nuomone.Kristus visu tikinciuju galva ir kas is tos galvos ateina-ta kunas ir turi priimti.gali tureti savo nuomone iki tol,kol netaps aisku,kad tavo nuomone yra kliuvinys tavo dvasiniame augime ir kliuvinys kitiems kuno nariams.kol neaisku,tol neaisku.
AtsakytiPanaikintiManau, kad visi čia pasisakantys tiki, kad išsako Kristaus nuomonę, kuris klysta? Bet Viešpats yra daug didesnis ir mes galime priimti iš Jo kiek mūsų indas talpina. Jei Jis šviečia balta šviesa, o aš atspindžiu raudoną, o tu žalią, tai mes galime susiginčyti ir sukurti atskiras bažnyčias ir tarpusavyje palaikyti įtemptus santykius, o galime priimti vienas kitą Kristuje tokį koks jis yra ir kartu papildyti vienas kitą ir būti naudingu vienas kitam ir Dievo darbui ( nekalbu apie klaidžiamokslius), o mūsų ir dar kelių brolių šviesos susijungusios ir sudarys vieną baltą. Dar nemačiau nei vieno, kas turėtų tobulą supratimą viskame. Ne tam Jis mus skirtingais sukūrė, kad mes peštumėmės arba, kad taptume vienodi, bet meilėje papildytume vienas kitą padengdami vienas kito silpnybes. Neturiu omeny mechaniško jungimosi, bet kaip parašyta: priimkite vienas kitą meilėje.
AtsakytiPanaikintiNaglis - Bet susiskaldymas, tai jau visai kas kita- tai tamsos vaisius. Amen, ka ir matau Eklesija eina ir skaldo, ant ko jie stato savo skyrius, susikuria skyrius ir po mėnesio jau turi maldos komandas, pamokslininkus šlovintojus? Tai Dievo darbas? Nejuokaukit. Tai lipimas per kitų galvas, ir kitų draskymas, taigi apie meilę galima pamiršt, tai savo bažnytinės imperijos statymas bet kokiais būdais. Ir tiek žinių. Taip pat elgiasi šapovaloviukai, branhamistai - ateina kaip broliai, baigia meilės ir atsidavimo lyderiui ar organizacijai įdiegimu ir suskaldymu. Tai nėra naujas reiškinys. Beje, dvasinis reiškinys, o vaisiai rodo ką?
AtsakytiPanaikintiNagli-as niekada nekurciau del savo nuomones skirtumo nuo kitu nuomoniu,baznycios,nes mano nuomone ne pagrindas kurti baznycia,mano nuomone reikia tikejimu atiduoti ant kryziaus,nes ten jos vieta.Viespats sviecia ,o mums visiems reikia vaikscioti Jo sviesoje,tada visi atspindesime tikraja sviesa.Nors Adomiskoje prigimtyje visi esame skirtingi,susikalde,bet naujoje-dieviskoje prigimtyje-turime absoliucia vienybe,Dvasios vienybe,kuria reikia issaugoti.
AtsakytiPanaikintiPriimti vienas kita meileje tai tik pirmas zingsnis,antras zingsnis yra tas,kad mes turime pakesti vieni kitus meileje (tai procesas),o trecias-kalbeti tiesa meileje,kad augtume i JI,kuris yra Galva (tai musu visu tikinciuju tikslas).
Susiskaldymas- tai kiekvieno asmeninis reikalas, kiekvieno pasirinkimas. Manęs dar su nieku nesuskaldė nei Šapovalovas nei Ekklesia, tik pamaitino. Ir aš neteisiu nei jų nei jūsų. Kas darom klaidas, linkiu, kad Viešpats mus pataisytų meilėje ir dar gausiau palaimintų ir Jo nuostabus pažinimas plėstųsi. Ką tai skaldo, pirmiausia reiktų atverti savo širdį ir įsileisti Viešpatį, kad kaip sakiau, mūsų nesuskaldytų nei klaidos nei prasikaltimai nei skirtumai ir pačiam netapti nei skilimu nei suklupimu kitiems. Būkite palaiminti:)) Aš prieš žmogaus kultą. Jei yra ta problema ir yra pas kažką aiškus supratimas kas tai ir kaip tai atrodo, galima iškelti tą klausimą ir mokinti pagal Dievo žodį kaip turi būti, o žmonės patys atsirinks kas kur ir keisis viskas iš vidaus- žmonės trokšta Dievo. Bet tai vėlgi ne pretekstas kovoti vieniems su kitais- tai neša tik priešingą vaisių. Priimkite vieni kitus kaip Kristus jus priėmė. Mus Kristus tik be klaidų ar tik su mažomis priėmė?
AtsakytiPanaikintiNagli, tu viską teisingai rašai. Pritariu.like.
AtsakytiPanaikintiLabai džiaugiuosi :)
AtsakytiPanaikintikad pacio su nieko nesuskalde nei Sapavalovas nei eklesija,tai dar nereiskia,kad pacio susikaldymo nera.mes galime ismokti prisitaikyti prie visko,ir sugyventi su visais,taip sakant, buti universalais susiskaldziusioje krikscioybeje,tinkanciais i visas denominacijas,ir palaikanciais visas denominacijas,kurios nera kilusios is Dievo.
AtsakytiPanaikintiKristus mus prieme ir su klaidomis ir su ivairiausiomis nuomonemis,bet ar tai reiskia,kad Jis pritaria musu klaidoms ir nuomones?Aisku,kad ne.Jis nepritaria ir nepritars nei musu klaidoms,nei ivairioms denominacijoms,kurios atsirado del nuomoniu skirtumo.Kristus mums neprieme i kazka tai tokio,kur mes galetume kazka tai statyti is saves,bet Jis prieme mus i Save,kaip Asmenybe,kur dominuoja tik Jis,tik Jo nuomone,Jo interesai.Jame nera jokiu susiskaldymu,nes Kristus nera padalintas i daugybe atskirtu Kristu,kur vyrautu dar kazkieno tai nuomones ir interesai.
Ka seji- ta pjausi, veisai kritikuodamas,viesai busi pazemintas..
AtsakytiPanaikintiAutorius pašalino šį komentarą.
AtsakytiPanaikintiSlapta kritika vadinasi pliatkai:) Beje, gali būti atvirkščias variantas, kas sėjama, tas ir pjaunama.
AtsakytiPanaikintipanasu kad autorius megaujasi demesiu gautu per kabinejimasi prie kitu,idomu butu suzinoti kaip paciam sekasi seimoje,bendruomeneje ar ne koks diktatoriukas esi,atsizymejes savo teritorija,ir jei kas perzengia ja,tada pradedi pulti kaip imanoma is nesaugumo.internetine erdve tarp kitko gera vieta,nes akis i aki vargu ar iseitu ,pritruktu drasos
AtsakytiPanaikintiJeigu anonimai tikrus vardus turėtų, būtų jaukiau bendrauti... Ne universalais susiskaldžiusioje krikščionybėje, bet žmogų vertinančiais labiau nei kažkokią išmoktą tiesą, kuri išgelbėjimui tiesioginės įtakos nebeturi. Kaip fariziejai įstatymą ir savo prisigalvojimus iškėlė virš meilės žmogui, o Kristus sako ne žmogus įstatymui, bet įstatymas žmogui. Jei įstatymas žmogui nepadėjo, Jis Savo tiesų neaiškino su botagu grasindamas liepsnomis, Jis ir save atidavė, kad išgelbėti ir viską padarys kas tik įmanoma, daugiau už mylinčią motiną, kad nuo teismo mus pašalinti. Kodėl Dievo širdies nesuprantame, kodėl susiskaldymai dėl pačių niekingiausių dalykų, todėl, kad širdys žieve apsitraukė, kaip parašyta, kad dėl nuodėmių gausos paskutiniais laikais daugelyje atvės meilė. Tipo tiesa meilėje. Nėra ten meilės, todėl ir tiesa jau nebetiesa, nėra čia ko veidmainiauti.
AtsakytiPanaikintiVaikai dovanėlių nepasidalino:))))))))))))))))))
AtsakytiPanaikintiNAGLI NORĖČIAU TIK PATARTI, O NE ĮŽEISTI. NERAŠYK TO, KO NESUPRANTI. NES TEISMAS BUS, TIK GERIAU TINKAMAI JAM PASIRUOŠK. JUK REIKS ATSAKYTI UŽ KIEKVIENĄ ŽODĮ TIEK PASAKYTĄ, TIEK PARAŠYTĄ. TIK VIENI GAUS ATLYGĮ GYVENTI, KITI... VISKAS PARAŠYTA
AtsakytiPanaikintiDaugumos problema,kaip ir Naglio yra ta,kad jie mato Kristu tik kaip Gelbetoja,Atpirkeja,bet ne Statytoja.Jezus pasake:As pastatysiu Savo baznycia.Kur Jis siandiena stato Savo baznycia?katalikybeje,protestantizme,laisvose grupese?Ar Jis gali igyti savo Nuotaka susikaldziusioje krikscionybeje?Kur pilna nominaliu krikscioniu?Pilna nuomoniu?
AtsakytiPanaikintiJus per daug iskeliate zmogu ir jo poreikius ir per tai nebematote ka Dievas siekia siandiena igyti,nezinote,kad Dievas siandiena turi dideli poreiki taip pat,-tai Jo Kuno statyba.
Ir ta meile,kuria cia mini,greiciausiai tera tik zmogiska,sieline,o ne Dvasios meile.
Be to cituoji Rasta neteisingai,parasyta ne del nuodemiu gausos daugelio meile atves,bet del isigalejusio neteisumo.Tai ne vienas ir tas pats.Konteksta reiktu dar ziureti.tai tiek.
NORMALIAI ANONIMIŠKAS. RAŠĖM KARTU. 2VAL. 48 MIN. ATKREIPK DĖMESĮ.
AtsakytiPanaikinti:)Buvom viena.
AtsakytiPanaikintiAGA. FAINA. DABAR REIKIA LAUKTI ATATRANKOS. BET AŠ NEDALYVAUSIU GINČUOSE. YRA VISKAS AIŠKIAI PARAŠYTA. O JEI KAS NORI ĮKAST, PENKTADIENĮ PLANUOJU BŪTI KAUNE, NEMUNO 16A. GALI PASIIMTI VINIŲ IR PLAKTUKĄ.
AtsakytiPanaikintiNu ko daba Naglį zapuolėt? Jei nesikalbėsim, tai ir nesuprasim vieni kitų.
AtsakytiPanaikintiViskas gerai, kas šaukias teismo, pirmas ten ir paklius. Matosi tik, kad turim savo supratimus tipo " ant kryžiaus sudėtus" ir laukiam kol visi taip mąstys, o net neįsiklausoma kas sakoma, o kas neaišku neperklausiama. Niekad nerašiau, kad Kristui reikia susikaldžiusios nuotakos, būten prieš susiskaldymus ir pasisakau, kurie gimsta dėl smulkmenu, o ne Kristaus kryžius atskiria.Ir netoleruoju klaidžiamokslių taip pat. O apie kokią meilę kalbu, matau, kad visai nepažįstate. Savo žodžiams svorį priduodu ir nesakau bile ko. Būkit palaiminti. Į ginčus irgi nesiveliu. Renkamės ką norim. Mano nuomonė, įdomu, mane nuo jūsų atskėlė? O nuo Kristaus? :)
AtsakytiPanaikintina matai,skirtingai mastome,nes ne vienoda turim pazinima.tau nuomones nuostabus dalykas,man ne.tave maitina susikaldziusi krikscionybe,manes ne,tu lengvai laimini visus visur esancius,as taip nesielgiu,tu renkiesi ka nori,as tai negaliu.Sakai ,kad taves neisiklausoma,bet esi isklausomas ir suprastas,bet gal ne taip,kaip paciam noretusi.Jei paciam aisku,kad Kristui nereikia susiskladziusios Nuotakos,tai ka veiki pats ir kur esi?
AtsakytiPanaikintiJei pats triniesi susikaldZiusioje krikscionybeje,tai tavo kalbos apie Kr.Nuotaka yra tuscios.
mes pakenciam tave del tavo nuomones :)
Pakenčiat... visai kaip Kristus? :))) Dar net neturėdami teisingo supratimo nei apie mane nei apie mano nuomone
AtsakytiPanaikintiViska galiu Kristuje :)uztenka ir to,ka parasei,kad suprasti tave :)
AtsakytiPanaikintiIš tavo paskutinės žinutės matosi, kad nepakanka. O nekęsti Dievo vaiko irgi sugebėtum Kristuje?
AtsakytiPanaikintiVyrai, patariu kovoti su reiškiniais o ne su žmonėmis.
AtsakytiPanaikintiCia dabar ne su zmonemis kovojama ir aplamai ne kovojama,o tik aiskinamasi kolkas,be parako.nagli,man pakako,bet tau nepakako tuom patiketi :)jei siek tiek pamastytu pries rasant,tai tikrai neuzduotum slidziu klausimu :)
AtsakytiPanaikintiJuk turetum zinoti,kad Kristuje neimanoma nekesti Dievo vaiku.Atsakau tau taip.
Linai,kovotojau su reiskiniais,kiek pergaliu turi?:)
AtsakytiPanaikintiNe patikėti sunku, bet matau, kad rašai apie mane ne taip kaip yra iš tikrųjų ir aš taip nesakiau. Tik nesinori daugiau aiškintis, nes naudos nemanau kad bus kam nors. O dėl slidžių klausimų, tai norėtųsi, kad apsispręstum, arba priimi mane kaip brolį net su klaidom arba atsisveikini kaip su priešu. Visokie- pakenčiu, abejingas- nemanau, kad yra Viešpaties sąvybės. O dėl nuomonių nemanau, kad dabar prieisime vieningos. Tai ir yra mūsų tema. Ar tai mus turi suskaldyti ir išskirti, ar priimam vienas kitą kaip brolį ir mokomės toliau panašėdami į Kristų.
AtsakytiPanaikintina,kas tavo uzanty,tai pasilik sau,o man tai tikrai pakako ir to,ka parasiai,kas suprasciau kur randiesi,ir nuo to tikrai,netapai man svetimu,nebrolis ir pan.,tiesiog pamaciau,kad esi kitame supratime ir praktikoje.
AtsakytiPanaikintiPrie vieningos nuomones prieinama,kai augama Kristuje kartu,ant pacio Kristaus kaip pagrindo,be kokiu ten papildiniu is susikaldziusios krikscionybes.O pakesti vieni kitus meileje mus ragina Rastas,jau apie tai rasiau,bet kaip matau,neidemiai skaitai :)
viename komentare perskaiciau kad Linas turi draugu ekklesijoje,noriu paklausti kaip jie elgiasi su tavimi,ar taip kaip tu su jais,pili kazkokius neaiskius dalykus ant ju bendruomenes.Gal jie draugai tavo,o tu nesi draugas ju?ar bent su vienu is ju kalbejai apie tai pries rasydamas
AtsakytiPanaikintiAnonimui tai prieš darant tvarką tu bent vardą įsigyk Onutė ar Gerutis, o tai nerimtai atrodo:) Su draugais kai kuriais kalbėjau, perspėjau, parašiau. Kaip ir sakiau - ši bendruomenė man ne neprieteliai. o pats i draugus nesitaikam niekam, bo paskui turės prablemų:)
AtsakytiPanaikintilabiau atrodo kad cia tu darai tvarka,o ne as,as tik klausyma uzdaviau...cia gi tavo kiemelis ir nera jokio noro ja daryti cia
AtsakytiPanaikintipatariu nusipirkti vardą ir nebijoti viešai kalbėti:)
AtsakytiPanaikintivardas nieko nekeicia,todel kad ne vardai cia esme,kam tau zinoti varda,gal po dar labiau pradesi drabstyti purva,nesaugu bendrauti su tavimi...todel tau ir nereikia zinoti vardo nes nemoki pagarbiai elgtis su jais
AtsakytiPanaikintiBijai vilko, neik į mišką;)Many amžiais absoliutūs anonimai gąsdina ir moralės ir ką rašyti ir ko nerašyti moko:) Sindromas
AtsakytiPanaikintiTinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.
AtsakytiPanaikintiva ir pasirodė gražumas, nebijok, neisiu į ta eklesija, apsieis ir be manys:)
AtsakytiPanaikintiANONIMIŠKAS:
AtsakytiPanaikintiNagli-as niekada nekurciau del savo nuomones skirtumo nuo kitu nuomoniu,baznycios,nes mano nuomone ne pagrindas kurti baznycia,mano nuomone reikia tikejimu atiduoti ant kryziaus,nes ten jos vieta.Viespats sviecia ,o mums visiems reikia vaikscioti Jo sviesoje,tada visi atspindesime tikraja sviesa.Nors Adomiskoje prigimtyje visi esame skirtingi,susikalde,bet naujoje-dieviskoje prigimtyje-turime absoliucia vienybe,Dvasios vienybe,kuria reikia issaugoti.
Priimti vienas kita meileje tai tik pirmas zingsnis,antras zingsnis yra tas,kad mes turime pakesti vieni kitus meileje (tai procesas),o trecias-kalbeti tiesa meileje,kad augtume i JI,kuris yra Galva (tai musu visu tikinciuju tikslas).
NAGLIS:
Tikrai šitą žinutę praleidau :), Linui tada atsakiau. Tikiuosi nenukreipiu jūsų temos, galėsit sugrįžti:)) Dar perskaičiau kitas žinutes iš naujo. Tikrai nenoriu ginčytis, bet pasiaiškinti aiškiau. Dar kartą- kaip tai atrodo gyvenime savo nuomonę ant kryžiaus atiduoti? Ar tai yra mūsų nuomonės neturi mūsų skaldyti, sukelti karų ar atitolinti vienas nuo kito kol ateis pilnas supratimas iš Dievo ir vis aiškesnis Jo pažinimas?
Viešpats- šviesa , kur nėra šviesos- ten tamsa. Jei mes atspindim tik dalį, tai nėra blogai (aišku yra kur augti). Turiu omeny bendravimą tarp tų kurie atspindi, o ne tamsoje vaikšto. T.y. skirtingos tarnystės, dovanos, savybės. Juk vien dėl to kiek bažnyčių yra išsiskyrę ir nepalaiko ryšių, nors visa tai turėtų būti vienoje bažnyčioje, nes mes reikalingi vienas kitam. Ir būtent Dvasios vienybės neturi paveikti mūsų skirtumai, jei mes gimę iš Dievo. Dvasios vienybė ir Jo meilė turi mus jungti jau dabar, kai į minties vienybę mes tik augame statydindamiesi ant jau padėto pamato- Kristaus. T. y .kaip ir parašėte- priimti vienas kitą meilėje, tada (reiktų patikrinti ar teisingas vertimas, ar man neteisingos žodžio "pakęsti" asociacijos:)) tada mylėti vienas kitą kantriai, kalbėdami tiesą meilėje (dėl meilės, ne sieliškos, tikrai yra mums kur augti ir daug:)). Taigi vienybė dvasios turi būti jau dabar, o ne kai vienos minties būsim. Tikiuosi, sprendžiant iš šios žinutės rašome apie tą patį, tik iš savo apreiškimo:) Ir visiems reikia žiūrėti, kad tas tiesos sakymas "meilėje" netaptų purvų drabstymu arba kovos lauku savo tiesų išstatinėjime, nes pamokymo tikslas, parašyta- meilė iš tyros širdies ir neveidmainiško tikėjimo. Atsiprašau kur ne tiksliai cituoju, tikslas- esmę perteikti. Ir dar: įstatinėti smegenis vieni kitiems tai viena, bet kieno gyvenime Kristus atspindimas (nors bent jau labai dalinai) tai visai kas kita:) Sėkmės
Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.
AtsakytiPanaikintiTinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.
AtsakytiPanaikintiTų, kurių vieta Rokiškyje, komentarus ir paleidžiam laukan. Aik susirask kitų užsiėmimų.
AtsakytiPanaikintiten kur istrinei komentarus pasakyk kas buvo ne taip,argumentuoti gal gali?kodel is karto bandai sumenkinti zmogu siusdamas i Rokiski,gal ten nenormalus zmones gyvena?kas atsitiko begi i krumus trindamas komentarus kurie tau nepatinka.cia tik internetine erdve, o ka susitikes veidas i veida kalbetum?
AtsakytiPanaikintiNagliui:
AtsakytiPanaikintiSakyciau,kad nuomones turejimas ir jos laikymasis yra blogiau,negu kad atviras nuodemiavimas.Visi gerai zinom,kad nuodemiauti yra blogai,bet mazai kas zino,kad tureti savo nuomone ir jos laikytis-tai tas pats,kas nuodemiauti ir laikytis nuodemes.Jei mes mylim Viespati (visi bent sako,kad myli),tai turim ir Jam paklusti,paklusti visame kame,o ypac tarnavime,ypac Jo kune,kur esame kartu sumaisyti su kitais Jo Kuno nariais.Kiekvienas gimes is Dvasios turi nuo pat pradziu mokintis nesilaikyti uz savo nuomones,bet ja atmesti,nes musu nuomones yra didelis kliuvinys tiek Biblijos skaityme,tiek bendravime su Viespaciu,su tikinciaisiais bei su pasaulieciais.
As maciau,kaip daugelis del savo nuomones palikdavo baznycia,nes jiems ju nuomone buvo svarbiau uz viska.Bendravau ne su vienu,is isejusiu,bet jie nieko per savo nuomone nenorejo ir negalejo isgirsti.Istiesu,musu nuomone yra baisus dalykas Kristaus Kune,nes tai yra maištas pries Viespati,tai kliuvinys dvasiniam gyvenimui.Daugeliui Viespats nieko negali duoti del ju nuomones.Jie laikosi uz savo nuomones abejomis rankomis taip,kad jos niekada nebuna laisvos,kad priimti kazka tai naujo is Viespaties.Tai beda daugelio.
Nuomone mes galime tureti apie viska:apie kitus,apie tai,kaip mus elgtis,netgi melsdamiesi Viespaciui mes galime melstis pagal savo nuomone ir is savo nuomones,netgi galime turime nuomone apie tai,kaip Viespats mums turetu atsakyti.Vnz.nuomone-tai mes patys,tokie kokie mes esame savo Adomiskoje prigimtyje.
Na,o apie Dvasios vienybe,tai taip,mes ja jau turime,todel ja reikia stengtis issaugoti,o ne igyti,tam,kad veliau taptume vienos minties,butume vienos sielos ir turetume vienoda meile.mes dabar einame tik per procesa,apie kuri buvau uzsimines anksciau.Ir jei liksime istikimi siame procese,tai Kristus ryskes su kiekviena diena.
Sekmes.