Prarasta tapatybė
Kai aš pasirašiau visus įžadus, Motinėlė žirklėmis nukirpo visus mano ilgus plaukus. Jie vėliau buvo parduoti už didelę kainą, nes žmonių plaukai brangiai kainavo, vienuoliai visada visais būdais siekia pelno (tai paaiškina,kodėl neįtikėtinai turtinga yra katalikybė). Po plaukų nukirpimo, ji paėmė žirklės ir nuskuto mane plikai. Per visą savo gyvenimą kas du mėnesius per mano galvą keliaudavo sodininko žirklės. Sunkusis vienuolių apdaras būtų labai sudėtingas vilkėti, jei reikėtų nešioti jį dar ir ant plaukų. Be to, nebuvo nei laiko, nei priemonių plauti plaukus vienuolynuose.
Kitas nužmoginimo ir dezorientacijos žingsnis šitoje sistemoje - pašalinti tavo vardą ir pakeisti jį kokio šventojo globėjo vardu. Kai Motinėlė tai padarė, ji pabrėžė, kad, nors buvau ne visai šventa, kad stovėčiau Dievo akivaizdoje, bet aš visada galėsiu melstis mano šventajam, ir jis nuneš perduoti mano maldas Dievui. Aš tai priėmiau už tiesą, nes nežinojau nieko geriau tuo metu. Po to, jei kažkas paklaus ar ieškos vardu, kuris buvo duotas gimus, vienuolyne, jie pasakys, kad tokio asmens kiekada nebuvo ir nėra vienuolyne.
Tada Motinėlė perskaitė šį pareiškimą: "Kaip Jėzus kentėjo čia, žemėje, taip ir mes turime kentėti kaip vienuolės. Mes turime gyventi gyvenimą kaip kankiniai vienuolyne. Getsemanės sode Jėzus išliejo 62 700 ašarų už jus, ir mane, Jis išliejo 98 600 tiršto kraujo lašų už jus ir mane, jis gavo 667 smūgius į kūną; į skruostą - 110, 107 smūgių į kaklą, 180 kirčių į nugarą, 77 kartus gavo smūgius į krūtinę, 108 smūgius į galvą, 32 – į šonus. Jam spjaudė į veidą 32 kartus, išrovė plaukus daug kartų iš barzdos, ir metė Jį į žemę 38 kartus. Erškėčių vainiku Jis gavo 100 žaizdų, maldavo dėl mūsų išganymo 900 kartų ir nešė Kryžių iki Golgotos 320 žingsnių."
Kai aš pasirašiau visus įžadus, Motinėlė žirklėmis nukirpo visus mano ilgus plaukus. Jie vėliau buvo parduoti už didelę kainą, nes žmonių plaukai brangiai kainavo, vienuoliai visada visais būdais siekia pelno (tai paaiškina,kodėl neįtikėtinai turtinga yra katalikybė). Po plaukų nukirpimo, ji paėmė žirklės ir nuskuto mane plikai. Per visą savo gyvenimą kas du mėnesius per mano galvą keliaudavo sodininko žirklės. Sunkusis vienuolių apdaras būtų labai sudėtingas vilkėti, jei reikėtų nešioti jį dar ir ant plaukų. Be to, nebuvo nei laiko, nei priemonių plauti plaukus vienuolynuose.
Kitas nužmoginimo ir dezorientacijos žingsnis šitoje sistemoje - pašalinti tavo vardą ir pakeisti jį kokio šventojo globėjo vardu. Kai Motinėlė tai padarė, ji pabrėžė, kad, nors buvau ne visai šventa, kad stovėčiau Dievo akivaizdoje, bet aš visada galėsiu melstis mano šventajam, ir jis nuneš perduoti mano maldas Dievui. Aš tai priėmiau už tiesą, nes nežinojau nieko geriau tuo metu. Po to, jei kažkas paklaus ar ieškos vardu, kuris buvo duotas gimus, vienuolyne, jie pasakys, kad tokio asmens kiekada nebuvo ir nėra vienuolyne.
Tada Motinėlė perskaitė šį pareiškimą: "Kaip Jėzus kentėjo čia, žemėje, taip ir mes turime kentėti kaip vienuolės. Mes turime gyventi gyvenimą kaip kankiniai vienuolyne. Getsemanės sode Jėzus išliejo 62 700 ašarų už jus, ir mane, Jis išliejo 98 600 tiršto kraujo lašų už jus ir mane, jis gavo 667 smūgius į kūną; į skruostą - 110, 107 smūgių į kaklą, 180 kirčių į nugarą, 77 kartus gavo smūgius į krūtinę, 108 smūgius į galvą, 32 – į šonus. Jam spjaudė į veidą 32 kartus, išrovė plaukus daug kartų iš barzdos, ir metė Jį į žemę 38 kartus. Erškėčių vainiku Jis gavo 100 žaizdų, maldavo dėl mūsų išganymo 900 kartų ir nešė Kryžių iki Golgotos 320 žingsnių."
Aš tikėjau visu tuo religiniu melu, tik po daugelio metų aš sužinojau, kad tai buvo korumpuoto Romos Popiežiaus išradimas.
Lies kraują už tikėjimą
Po šios litanijos, ji pareiškė:“Jūs gausite indulgensiją, visišką nuodėmių atleidimą ir išvengsite SKAUSMO SKAISTYKLOJE. Tai apdovanojimas tiems, kurie yra kankiniai, kurie LIEJA KRAUJĄ UŽ TIKĖJIMĄ“.
Ji pasakė, kad jei mes gyvensime vienuolyne ir nepažeisime jo taisyklių, vieną kartą mes, kai numirsim, nepateksim į skaistyklos kančias, o tiesiai keliausim pas Jėzų. Viena, ko ji nepasakė – neįmanoma gyventi vienuolyne nepažeidžiant jo taisyklių.
Po to, kai pasižadėjimai buvo pasirašyti, visa mano asmenybės identifikacija buvo sunaikinta. Prieš 60 dienų iki įžadų, Motinėlė padėjo prieš mane popieriaus lapą ir liepė neskaityti, o tiesiog pasirašyti. Tada aš nesupratau, kad pasirašau viso savo palikimo perdavimą, kuris gali man atitekti, vienuolynui. Кai mano brolis tapo kunigu, jis pasirašė lygiai tokį dokumentą. Aš patikrinau – nėra žemėje juristo, kuris galėtų tai užginčyti.
Kai aš pasirašiau amžinuosius įžadus, atsisakydama savo gyvenimo ir nuosavybės, pardaviau savo sielą už tiesiog purviną srėbalą. Vienuolynai ne tik sistemiškai naikina vienuolių kūnus, šimtai jų tiesiog išeina iš proto ir miršta anksčiau laiko spaudžiamos kietos ir beširdiškos vienuolyno vergovės. Kas dar blogiau – vargšės moterys aukoja viską ir po to išeina iš gyvenimo be Kristaus ir tampa prarastosiomis amžinybei. Kaip stipriai mes turime melstis už tuos, kurie uždaryti nuo šio pasaulio ir evangelijos tuose šiurpiuose kalėjimuose, vadinamuose vienuolynais...
Tycia pasidomejau sia istorija, tai siaip jau ji yra viena is tokiu, apie kurias galima gana drasiai pasakyti, kad jos sukurtos vien tam, kad apjuodinti oponentus (siuo atveju, be abejo, oponentai tai yra kataliku puse), beje nepateikiant jokiu svariu ir aiskiu irodymu. Tarp kitko, galima butu pagalvoti, kad protestantiska puse neturi jokiu juodu puslapiu... Zinoma, kad turi, pradedant Liuterio antisemitizmu, ir baigiant siuolaikiniu supepduper "evangelistu" liguistomis fantazijomis. Bet dabar as ne apie tai, o apie ta "liudijima"... Vienas is pagrindiniu akcentu ir psichologiniu ginklu cia yra paprasciausia sensacija. Na, ir kas idomiausia, tai tiek kataliku puse, tiek ir protestantiska puse is esmes sutinka, kad si istorija yra be abejo idomi, taciau ( ir cia sutinka abi puses) paprasciausiai neirodoma. Visu pirma, daugumos faktu, pateiktu joje, neimanoma niekaip nei patvirtinti, nei paneigti, pati tos moters asmenybe yra gana mistiska, jos asmenybes beveik neimanoma identifikuoti, faktu neimanoma patikrinti, be to, nemaza dalis pateiktu faktu neatitinka tikroves (pvz , jei neklystu, moteris mini vos ne 300 vienuoliu tame vienuolyne, tuo tarpu realybeje ju budavo tik apie 20). Zodziu, as zinoma sutinku, kad katalikybeje pilna visokiu vociu, iskrypimu, ypac viduramziai tuo pasizymejo, taciau, remtis tokiais va tariamais "liudijimais" ir daryti kazkokias isvadas, nu, ne tik nerimta, bet ir nesazininga. Cia juk tokie panasus abejotini ir neirodomi faktai, kaip ir koks nors tariamas Marijos apsireiskimas Fatimoje ar kur kitur, arba kokia nors Tomo "evangelija". Tad, zinoma, kaip skaitalas sensaciju megejams si istorija yra kaip tik: gana idomi, patraukli, taciau tik tiek. Paskaitei- pamirsai ir viskas... Daryti kazkokiau globaliniu isvadu is jos tikrai neverta.
AtsakytiPanaikintiDrąsiai galima pasakyti, kad kur ateina Olgerdas ten savo nihilistinį kvapą atsineša ir paskleidžia. Praustis reikia dažniau praustis:)
AtsakytiPanaikintigali nusiųsti popiežiui užuojautą dėl juodinimo ir į kokias ekumenines pamaldas patraukti - problema išsispręs.
Linai, shalom... Nesiruosiu atsakinet pykciu i pykti... Geru tau Nauju...
AtsakytiPanaikintiOlgerdai, nu tu kaip nugrota plokštelė - tas pats repertuaras. Kad tu nors kiek eregijos paskirtum kūrimui, o ne griovimui pagirčiau. Žinau tavo ir tavo bendruomenės karštą lojalumą tai religinei sistemai nebūtina man to priminti.
AtsakytiPanaikintiLiudijimas - ne tyrimas, kad įrodymus rinkti, o ir tokius įrodymus surinkti iš uždarų vienuolynų yra praktiškai neįmanoma.
AtsakytiPanaikintiolgerdas yra supuves is vidaus...
AtsakytiPanaikintikai i jo svetaine parasiau, kad svenciu sabata, tai toki klipa idejo su kazkokiais iskrypeliais...
jis pyksta ant viso pasaulio...
o teisinasi tai beveik tobulai...
Neapkalbinėkime kitų, kalbėkim už save:)
AtsakytiPanaikinti