šeštadienis, rugpjūčio 06, 2011

Nikita Džigurda - intelektualas pats yra Aukščiausiasis

Rusijos dainininkas ir aktorius Nikita Džigurda panašu, kad bus atskirtas nuo Stačiatikių bažnyčios. Dainininko konfliktas su šia organizacija vis stiprėja. Ir anksčiau jis garsėjo skandalingu elgesiu - į internetą dėjo apsinuoginusios žmonos nuotraukas, savo vyriško "pasidižiavimo" ir net gimdymo vaizdus, praneša "Русский мир".
 Žinoma, visa tai buvo daroma tik piaro tikslais, tačiau kai dainininkas pareiškė, kad yra šėtono šalininkas, Vogograde vykusio festivalio V.Vysockiui atminti metu, kurio vieni iš organizatorių buvo stačiatikiai, dainininkui parodė duris. 
Tada jau supyko Nikita Džigurda, kuris pareiškė, kad pats yra Dievas, o jo žmona - Deivė. Jis pareiškė, kad jo supratimu, bet kuris intelektualas, žinoma, dainininkas save jiems priskiria, gali save lyginti su Aukščiausiuoju. Po šio pareiškimo stačiatikiai pareikalavo atgailauti arba jis bus atskirtas nuo bažnyčios - atiduotas anafemai (anathēma - graikiškai atskyrimas). Stačiatikiai šią aukščiausią bausmę skiria už  sunkias nuodėmes - erezijas, stačiatikystės išdavystę ir t.t.

26 komentarai:

  1. Anonimiškas11:26 priešpiet

    Gnostikas arba pagal Arp.Jonui nikolaitizmas. Dabartiniu požiūriu artimas masonams. Aptemo protas žmogeliui ir tiek.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tai tiesiog satanizmas - kai žmogus pats save išaukština ir garbina kaip Dievą.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kęstuti, o ar nebūtų galima į tai pažiūrėti kaip į keistenybę, susierzinimą, kai jį išmetė?

    AtsakytiPanaikinti
  4. Anonimiškas9:33 priešpiet

    Labai galimas dalykas,kad po tokiu ismetimu,susierzinimu,zmogus atsigrezia i gyvaji Dieva.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Galima į tai žiūrėti visaip kaip tik nori, bet manau svarbiausia matyti tiesą. Nežinau ar šis žmogus giliai įlindęs į satanizmą, bet savęs garbinimas ir yra satanizmo esmė. Kaip kad gyvatė tarė Ievai - "būsite patys kaip dievai". Šiandien visa visuomenė yra po satanizmo letenėle, patys to nesuvokdami.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Anonimiškas8:07 priešpiet

    Taip,sutinku,svarbiausia yra matyti tiesa.O tiesa ta:1Tim:1:15 Tikras žodis ir vertas visiško pritarimo, kad Kristus Jėzus atėjo į pasaulį išgelbėti nusidėjėlių, kurių pirmasis esu aš.

    Gal butu neprosal prisiminti is kur mus istrauke Dievas?Kas mes buvome ir kur mes buvome?
    Verta taip pat prisiminti koks buvo Paulius (ApD.9:1) ir ka jis dare (ApD.8:1,9:2) iki susitikimo su Jezumi?
    Kiek giliai bebutu zmogus ilindes i satanizma,Dievo malones ranka gali nusileisti i tas gelmes ir ji is ten istraukti.
    Tai yra svarbiausia,ka reikia mums,tikintiesiems,suvokti.Neapribokime Dievo malones,savo isvedziojimais!

    AtsakytiPanaikinti
  7. Sutinku, o kas čia kur ir kaip riboja Dievą? :) Aš įvardindamas faktą, neiškeliu savęs aukščiau Nikitos. Nemanau, kad įvardijimas "savęs garbinimas yra satanizmo esmė" sustabdys ar stabdys Dievą gelbėt Nikitą. :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Anonimiškas9:11 priešpiet

    Kai mums svarbiau buna ivardinti kazkoki tai fakta,o ne pasimelsti uz tai,tada galime sakyti,kad taip elgdamiesi apribojame Dieva.
    Girdedami neigiamus dalykus mes skubame juos apvilkti Rasto vietomis,bet daznai tai darome vienpusiskai ir neigiamai.Tai parodo,kad mazai dar pazystame Dievo malone.

    AtsakytiPanaikinti
  9. Kęstutis10:25 popiet

    - Kęstučiui. Mums,gerbiamasis, reikėtų kažkaip sutarti dėl tapatybės šiose diskusijose,nes sutikite - du žmonės rašantys vienu vardu yra nelabai gerai,nes pažiūrėjus neįmanoma suprasti,kur rašo vienas Kęstutis,o kur - kitas.
    Anonimiškas, jūs girdėjote,kad Dievas yra meilė,bet aš noriu jums pasakyti,jog meilė nėra Dievas. Mes tarnaujame Dievui,o ne žmogiškai meilei. Visagalis Dievas yra ir Teisėjas ,o Jo Žodis aiškiai sako,jog būtent Jo ir ne kieno nors kito sprendimu daugybė žmonių bus nuteisti amžinai pražūčiai ugnyje paskutiniojo teismo dieną. Dievo meilė žmogui yra TIK Jėzuje Kristuje,o ne žmogiškoje tolerancijoje tam,ko Dievas nekenčia ar humanizme.

    AtsakytiPanaikinti
  10. Anonimiškas7:06 priešpiet

    Ar pats esi isgelbetas?AR esi Kristuje Jezuje?Jei esi,tai tik del to,kad Dievas,Kuris yra meile,pamilo nusidejelius ir atejo juos isgelbeti.Ir dekok Dievui,kad Jis atejo ne teisti,bet gelbeti pasauli Jn:12:47.
    Siandiena Dievas taip pat gelbsti sielas,gelbsti per isgelbetus,kurie turi Jo gyva liudyjima.Jo meile zmogui nesikeicia,Jis troksta gelbeti sielas,bet ar turi krikscionys toki pat troskima savo sirdyse del neisgelbetu sielu?

    Mums nereikia daug zinoti,nes zinojimas nieko neduoda,mums reikia daug myleti,o myleti gali tik tas,kuris gyvai pazysta Dieva,Kuris yra meile.

    AtsakytiPanaikinti
  11. Kęstučiui - Gali užsiregistruoti google paskyrą, ir čia komentuoti naudodamasis ja, tada tavęs jau niekas nepainios ;) Reiktu man kokio kito vardo, pirmieji krikščionys gimę iš naujo juk gaudavo kitus vardus, kaži kodėl dabar taip nėra? matyt daug juridinių problemų kiltu dėl paso kaitaliojimo..
    Anonimui - Dievas yra meilė ir ne tik ;)

    AtsakytiPanaikinti
  12. Anonimiškas,o ŠVENTASIS RAŠTAS štai ką sako:
    (Ps 139,19-24) "Dieve, Tu tikrai sunaikinsi nedorėlį, kraugeriai, atsitraukite nuo manęs!
    Jie nedorai apie Tave kalba, Tavo vardą piktam jie naudoja.
    Aš nekenčiu tų, Viešpatie, kurie Tavęs nekenčia, man bjaurūs tie, kurie prieš Tave sukyla.
    Aš jų nekenčiu be galo, laikau juos savo priešais.
    Ištirk mane, Dieve, pažink mano širdį; išbandyk mane ir pažink mano mintis.
    Matyk, ar aš einu nedorėlių keliu, ir vesk mane keliu amžinuoju!"
    O tai pasakė JĖZUS KRISTUS:
    (Mt 10,34-38) "'Nemanykite, jog Aš atėjau atnešti žemėn ramybės. Atėjau atnešti ne ramybės, o kalavijo.
    Atėjau sukiršinti 'sūnaus prieš tėvą, dukters prieš motiną ir marčios prieš anytą.
    Žmogaus namiškiai taps jam priešais'.
    Kas myli tėvą ar motiną labiau negu mane - nevertas manęs. Kas myli sūnų ar dukterį labiau negu mane - nevertas manęs.
    Kas neima savo kryžiaus ir neseka paskui mane, tas nevertas manęs."
    Paprastai visus "myli" tie,kurie nekenčia Dievo ir Jo žodį nieku laiko. Dievo meilė šitam pavergtam tamsos vargšui yra ne sentimentaliame verkšlenime apie "gerąjį dievulį", o Tiesoje - tai,ką jis daro yra verta mirties ir amžino atskyrimo nuo Dievo ugnyje,toks yra Dievo nuosprendis jam. Jei jis priims Tiesą - jam atsiras šansas,jog Viešpats jo pasigailės. Jei atmes - mylėkit jūs jį kiek tinkami - jis žus ir eis tiesiai į pragarą. Jūsų "meilė" žmonių NEGELBSTI.

    AtsakytiPanaikinti
  13. Anonimiškas5:43 popiet

    Nezinau,bet ar jus pastebejote ar ne,bet cia kalba eina ne apie zmogaus meile zmogui,bet apie Dievo meile zmogui.Ar jus patyriate DIEVO meile?Ar jus vien tik zinote kas bus zmogui,jei jis neitikes? ina ne apie zmogaus meile zmogui,bet apie Dievo meile zmogui.Ar jus patyriate DIEVO meile?Ar jus vien tik zinote kas bus zmogui,jei jis neitikes?

    AtsakytiPanaikinti
  14. Kęstutis5:56 popiet

    Dievo meilė žmogui - tai ne jūs ir ne aš. Tai ne gera savijauta,ne sveikata,ne palaiminimai,ne sėkmė,valdžia ar laimė.
    Dievo meilė žmogui yra JĖZUS KRISTUS. Ir niekas daugiau.

    AtsakytiPanaikinti
  15. Anonimiškas9:13 popiet

    Tai ar patyri Dievo meile?Pasakyti kas ir kur yra meile yra paprasta,bet to nepakanka.

    AtsakytiPanaikinti
  16. Kęstutis11:21 popiet

    Jei kalbėti apie potyrius,tai budistai patiria nirvana,yra dar tokia "palaima" (ANANDA) – aukščiausia būsena ir t.t. ir taip be galo. Iš kur jūs žinote,kad tai ką patiriate yra Dievo meilė? Iš to,kad kartojate tai sau ir kitiems,bei pati(s) tuo tikite? O tuo pat metu demonstruojate savo meilę tam,ko Dievas nekenčia ir apie tai aiškiai pasakė savo Žodyje? Aš žinau,kad esu Dievo meilėje ne iš to,ką jaučiu,o štai iš kur - (Jn 15,10)" Jei laikysitės mano įsakymų, pasiliksite mano meilėje, kaip Aš kad vykdau savo Tėvo įsakymus ir pasilieku Jo meilėje." Be šito visi jūsų,mano ir bet kurio kito žmogaus "meilės" potyriai NIEKO NEVERTI.

    AtsakytiPanaikinti
  17. Na, mes, žmonės, kariaujame už taiką, o mušamės, kad galėtume mylėti:) Jei potyriai nieko nereiškia arba nėra svarbūs galiu pasakyti, tai prisiminkit, kaip žmoną vedėte. Kažkodėl nepatikėčiau, jei pasakytumėt, kad vedėt tik dėl to, kad tai buvo graži, padori, gana pasiturinti moteris:)

    AtsakytiPanaikinti
  18. Anonimiškas10:11 priešpiet

    Kestuti,ar tu myli Jezu? :)

    AtsakytiPanaikinti
  19. Kęstutis12:48 popiet

    Linai,berods aiškiai rašau - "be šito". Be paklusnumo Dievo Žodžiui,be Jo valios vykdymo,be šventumo "meilės" patyrimai nieko nereiškia. Tokių "Dievo meilės" patryrimų ,kokiais "anonimiškas" bando manipuliuoti tau gali pripasakoti kiekvienas stabmeldys ir stabmeldė,bebučiuojantys kokios nors moteriško pavidalo statulos kojas Šiluvoje. Bet stabmeldžiai - ne krikščionys,nes peržengia Kristaus mokymą,todėl jie - ne Kristuje. (2 Jn 1,9)" Kas tik peržengia ribą ir nesilaiko Kristaus mokymo, neturi Dievo. Kas laikosi Kristaus mokymo, tas turi ir Tėvą, ir Sūnų." Pats pasakyk,ko verti jų emociniai pergyvenimai?

    Anonimiškas,aš neuždavinėju jums klausimų ir į jūsų klausimus atsakinėti nesiruošiu. Viso jums geriausio.

    AtsakytiPanaikinti
  20. Anonimiškas1:10 popiet

    Kas nemyli musu Viespaties Jezaus Kristaus-tebuna prakeiktas.Visa,kas daroma ne is meiles,kad ir Rasto aiskinimas-lygu prakeikimui.

    AtsakytiPanaikinti
  21. consolatio fratrem3:25 popiet

    Na, Kęstuti, ar daug tavo bažnyčioj žmonių ateina pas tave pasiguosti? Ar daug įskaudintų žmonių eina su tavim kalbėti ramia širdimi, kad nebus pasmerkimo sumalti su žemės dulkėm? Ar apskritai daug žmonių ateina į tavo bažnyčią? O kiek atėjusių sužeistų pasaulio išeina dar labiau sužeisti tavos bažnyčios taip ir nepanorę tapti bejausmiais įstatymo zombiais ir raidės formos įkaitais? Ir likusį gyvenimą šalinasi bažnyčios, krikščionių ir Gyvojo Dievo. Kaip tu gerai pastebi visus krislus kitų akyse, kaip sugebi juos išanalizuoti puikiai, kada pasirūpinsi savais rąstais? Kiekvienas tavo komentaras prasmirdęs fariziejiškumo raugu ir religijos dvasia. Štai kam tu ir tarnauji - mirties ir religijos dvasiai, o ne Gyvajam Dievui, nes gyvybės tavy - 0... kol kas... tegu Dievas sudaužo tavo užkietintą širdį ir pripildo ją gyvybės.

    AtsakytiPanaikinti
  22. Kęstutis5:14 popiet

    Anonimiškas,štai kas yra Jo meilė:
    (1 Jn 5,3)" Nes tai yra Dievo meilė - Jo įsakymus vykdyti. O Jo įsakymai nėra sunkūs." Galite jausti ką tik tinkamas(a) ir ką tinkamas(a) manyti apie savo jausmus. Tik nemanykit,jog savo jausmais galite pamatuoti Dievo meilę ar kad jūsų jausmai ir patyrimai ir yra Dievo meilė. Raštas sako ką kitą ir aš nekaltas,jog jūs NESKAITOTE Dievo Žodžio ir negyvenate Juo,o gyvenate SAVO norais ir SAVO jausmais.

    AtsakytiPanaikinti
  23. Anonimiškas7:05 popiet

    Pasiskaityti kas yra JO meile gali kiekvienas,laikytis raides taip pat nera sunku,bet myleti gali tik tas,kuris gyvai bendrauja su Dievu.Siandiena pilna apsiskaciusiu,apsimokiusiu,becituojanciu R.vietas,kriksioniu,bet krikscionys nuo to kazkodel nera vieningi.e gali kiekvienas,laikytis raides taip pat nera sunku,bet myleti gali tik tas,kuris gyvai bendrauja su Dievu.Siandiena pilna apsiskaciusiu,apsimokiusiu,becituojanciu R.vietas,kriksioniu,bet krikscionys nuo to kazkodel nera vieningi.

    AtsakytiPanaikinti
  24. Kęstutis11:50 popiet

    Anonimiškas,koks jums reikalas iki krikščionių vienybės ar apsiskaitymo? Jūs save ir savo "meilę" statote aukščiau Dievo Žodžio - todėl jūs ne krikščionis(ė) aplamai. Savo susikurtą iliuziją vadinate Dievu - vadinkite,bet tai,kuo jūs "tikite" - ne Jėzus Kristus. Jėzus atėjo tam,kad įvykdytų Tėvo valią ir nepasakojo žmonėms,jog jiems nereikia nieko žinoti apie Dievą ir vykdyti Jo įsakymus,o užtenka tik visus be išimties saldžiai mylėti - o jūs TAI sakote. TAI EREZIJA. Jums nereikia mano patarimų,bet viena paliksiu - nesirūpinkit krikščionybe,Dievas pasirūpins savaisiais,jūs susirūpinkite savim.

    AtsakytiPanaikinti
  25. Anonimiškas1:29 popiet

    Krikscioniu vienybe-tai Dievo valia,negi apie tai neskaitei?Jei jau laikai save krikscioniu,tai turi buti viena su visais Jezaus mokiniais,kad vykdyti Dievo valia.
    Pabarskinti Dievo zodziu ir as galiu,ir dar geriau uz pati,bet koks tolkas is to barskinimo,jei tas barskinimas tik atbaido vienus nuo kitu?
    Kaip meile,kuri kyla is zmogaus yra netinkama,taip pat ir pazinimas,ir Rasto barskenimas,ir Dievo Zodzio vykdymas,kuris kyla is zmogiskos prigimties-NETINKAMAS.

    AtsakytiPanaikinti
  26. Kęstuti, ar dar neatsibodo visus demaskuoti ir eksomunikuoti?:) Na ir uolumas:)

    AtsakytiPanaikinti