šeštadienis, liepos 17, 2010
Gibsono kančia
JAV teismai po truputį rutulioja scenarijų naujam Melo Gibsono filmui, tik vadinsis jis jau "Kristaus kančia", o greičiau "Gibsono kančia". Mat jo meilužė Oksana Grigorjeva, dėl kurios jis paliko žmoną po 30 bendro gyvenimo metų, pateikė audio įrašus, kuriuose religingoji garsenybė grasiną ją užmušti, reikalauja oralinio sekso, grasina padegti namus ir švaistosi rasistiniais posakiais.
Po tokių pasisakymų pakibo tolesnė jo karjera, vargu ar Holivudas ryšis turėti reikalų su rasistiškai nusiteikusiu režisieriumi ir skandalistu.
Reikia priminti, kad "Kristaus kančia" buvo prieštaringai vertinama, daugelis krikščionių atmetė šitą filmą, o didelio populiarumo jis sulaukė musulmonų šalyse, pirmiausia už tai, kad ten neigiamai parodyti žydai. Beje, labai greitai paaiškėji ir paties M.Gibsono "moralinis veidas", jis buvo sulaikytas girtas už vairo, sulaikomas keikė žydus, greitai po to metė šeimą. Tai nugramzdino jo filmą - krikščionys atsisakė jį naudoti ir žiūrėti.
O šati susižavėję Melo Gibsono filmu "Kristaus kančia" kai kurie JAV pranciškonai ragino sukurti ir naują filmą apie šventąjį Pranciškų iš Asyžiaus.
Interneto svetainėje www.franciscanfriars.com paskelbtoje peticijoje Melui Gibsonui ir visiems prisidėjusiems prie filmo "Kristaus kančia" sukūrimo yra dėkojama už pastatytą filmą. Peticijoje teigiama: "Pamatę šį filmą galime teigti, kad tai nėra tik dar vienas filmas apie mūsų Viešpatį, bet tikrai neeilinis sakralaus meno darbas".
Peticijos autoriai pastebi, kad jau ne kartą buvo bandyta pristatyti šv. Pranciškaus istoriją kino juostoje, tačiau, pasak jų, šie bandymai nebuvo visiškai vykę ir neperteikė tikrosios šio viduramžių šventojo - "tikro kančios žmogaus" istorijos. Peticijoje netgi siūlomas naujojo filmo pavadinimas: "Kančios žmogus".
Pagal "TMZ.com".
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
6 komentarai:
Visi esame nemaziau nuodemingi. O Gibsono atveju, manau, kad ji labai neigiamai veikia girtavimas. Zinau krikscioniu, kurie pasigere ima irgi panasiai keikti zydus ir valdzias, o kai kurie panasiai ir smurtauja seimose... Tik apie juos niekas neraso, nes jie nera garsus.
Tai gal reikia tiems piliečiams nustoti vadintis krikščionimis, o jais tapti. kažkaip negi galvoji, kad tikrai gyvendamas su Dievu gali daryti tokius dalykus?
Mano galva, tai iodeologijos aukos o ne krikščionys - pasakyk jiems, kad nustotu savo ideologija sekti ir tradicijomis, tegu ieško Gyvojo
Na, tai tu zmoniu asmeninis gyvenimas. Zinoma, kad tikejimas ir tie dalykai nesiderina, is kitos puses, zinodamas savo nuodemes, nedristu ju smerkti... Su kai kuriais tenka laiks nuo laiko bendrauti, kalbam apie tuos dalykus, bet manau, sioje vietoje geriau neisijausti i "pranaso" ir lazdavotojo vaidmeni, nes labai durnai is salies atrodo, kai toks pat nuodemingas zmogus pliekia kita toki pati... Tad kazkaip nesinori smerkti nei Gibsono, nei savo pazistamu krikscioniu, kurie vis klumpa ir jiems vis nepavyksta atsistoti ant koju... Nes pats atsitinka, kad klumpu. O tu ne Linai? Dievas pajegus pakelti ne tik gibsonus bet ir niekam nezinomus nusidejelius, na tarp kuriu esu ir as...
Ai Olgerdai, aišku, kad visi silpni, tačiau yra silpnybės, kurios tik tave patį ir teliečia, pav tingi ar apkalbi, o yra ir kiti dalykai, kai jau daroma žala kitiems, todėl tinginystės girtavimu ir su smurtu šeimoj niekaip neina sulygint.
o jei laikytis tokios pozicijos - tipo tavo reikalas, tai tada ir gėjai geri krikščionys, jie juk irgi tik laiks nuo laiko savo darbeliasi užsiima. ir jiems nieko nesakykim. O dėl Gibsono, tai daugiau negu aišku
Na taip, sutinku, kad skirtingi dalykai buna, kuriuos reikia skirtingai ir vertinti. Yra dalyku, kuriu neina vertinti kitaip, kaip tik kategoriskai, o yra, kur matai, kad yra Dievo malone tam konkreciam zmogui pasikeisti, tad jo silpnybes ir nuodemes tuo tarpu taip stipriai nenervina. Jei toki smerksi, jam tai nebus i nauda, tik atstumsi. Bandyti kalbetis su juo bei praktiskai siulyti pagalba reikia, bet atsargiai. Jei po ilgo laiko nesimatys kazkokio progreso ir noro is jo puses, tik tada galima ta dalyka kitaip vertinti. Bet ir tai cia reikia isminties, kad nepadaryti savo teismo. Nu mano galva taip gaunasi...
taip, sutinku, pas mus skiriamoji riba - žala kitiems. niekas nieko nesakys, kol pats sau, nes augimas be kančių ir suklupimu nebūna, tačiau, kai tai ima kabinti kitus, tampa gyvenimo būdu tada pasakoma. esame ir pašalinę po perspėjimo. Apie smerkima kalba neina, tačiau aiškiai parodėm, ko netoleruosim.
Rašyti komentarą