sekmadienis, vasario 28, 2010

Svamis Jėzus pranciškonų ašrame


Ašramo vaizdas - Svamis Jėzus ir šventieji induistų religinėmis pozomis


Taip katalikų vienuoliai nusprendė pateikti triasmenio Dievo vaizdą indusams.



Ko tik pasaulyje nepamatysi. Štai Indijoje katalikų vienuoliai nusprendė pateikti induistams krikščionybės versiją, kuri neturėtų sukelti priešiškumo. Benediktinų ordinas(viena iš pranciškonų atmainų) įkūrė ne vienuolyną, bet ašramą. Ten jie vienas kitą vadina svamiais, medituoja, aukoja gėlių ir daiktų aukas ir praktikuoja kitas induistų religijos praktikas.
Na, manau nuotraukos kalba pačios už save. Iš kitos pusės, ar yra skirtumo, prie kokios statulos užsiimti stabmeldyste -prie vakarietiškai sudėjusios rankas ar prie susiraičiusios induistų pozomis?

66 komentarai:

  1. panasi problema Indijoje yra ne tik su katalikais. Hinduizmo praktika sekmingai slenka ir i vietos sekmininku ir i baptistu gretas :) zinoma is ju niekas nestato hinduistisku sventyklu, bet kad butum isgelbetas anot ju, Jezaus nebeuztenka.

    AtsakytiPanaikinti
  2. abai idomu, o ko dar reikia, ka jie sako?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Anonimiškas8:37 popiet

    na, reikia pradziai nevalgyt mesos, tobulint save ir tik pasiekus tobuluma zemeje bus galima zengt i dangu. :)

    Kestutis.

    AtsakytiPanaikinti
  4. dėl mėsos tai ir aš sutinku:)

    AtsakytiPanaikinti
  5. O as nesutinku :) Mesyte jega!.Matyt Linai induistas biski esi:).

    AtsakytiPanaikinti
  6. Esu indusas iki lašinių, mėsos galiu nevalgyt, lašinių -neeeee:)

    AtsakytiPanaikinti
  7. na lasiniu tai ir as ne itin megstu, ypac maximiniu :) bet taciau o kadangi kai kostiumuotas dede pradeda kuo rimciausiu tonu porint kad dangun nepakliusi smaguriaudamas judanciu organizmu raumenynu tai.. krem.. :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Na jo lasiniai skanu,su cesnakiukais ir pan:).Tik kam maximiniai kai galima savu uzsisudyt nu ar parukyt?Nes kiek zinau, pagal dabartines technologijas,tai tie "rukytu" gaminiu mesos nieks neruko,o mirko kazkokiam brude kad igautu skoni kaip rukytos mesos.Va kap gaunas daba.Mes tai patys sudom,ir pigiau ir skaniau iseina,prieskoniu kokiu nori idedam nu ir pan...

    AtsakytiPanaikinti
  9. Baisu!!!
    Man dabar košmarai sapnuosis (aš apie nuotraukas)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Kaip čia taip! Įdomu, ar išgelbstima taip sielų?

    http://evangelikasreformatas.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
  11. Sielas išmokoma ašrame lankytis:) Prašymas, nedėti į komentarus jokių nuododų, nes paprastai ištrinu. Šį kart palieku:)

    AtsakytiPanaikinti
  12. visai žmogau susipainiojai... Benediktinai ir pranciškonai - du skirtingi ordinai.

    AtsakytiPanaikinti
  13. Anonimiškas8:28 popiet

    Nebutina numirti tam kad papulti i dangu,jau cia zemeje kalite susikurti dangiska karalyste,sirdyje tada nebus nei gerio nei blogio,nei grazaus nei negrazaus viskas bus dieviska ir dieviskas planas

    AtsakytiPanaikinti
  14. Anonimiškas10:23 popiet

    Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  15. Anonimiškas10:25 popiet

    Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  16. Anonimiškas10:26 popiet

    Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  17. Kęstutis10:55 popiet

    na..nieko naujo. Pažiūrėkit į mūsuose švenčiamas katalikiškas žolines. Arba - kūčias. Ar vėlines. Ta pati ir tokia pati pagonybė,skirtumas,kuris mums rėžia akį - ne esminis,o kultūrinis. Taip,kad stebėtis nereikia. Yra Evangelija ir yra katalikybė..šie du dalykai viens kitam priešingi. Jei vienam tarnauji,kitą nieku laikai ir jei vieną myli - kito nekenti.

    AtsakytiPanaikinti
  18. Brangūs vedų žinovai, labai įdomios mintys, logiškos, tačiau klausimas, ką turi padaryti gyvenime uodas, kad kitame atgimtų varle? Turbūt mažiau kraujo siurbti? O ką padaryti varlė, kad gimtų zuikiu? Tapti vegetare?:)

    AtsakytiPanaikinti
  19. Žmogiška logika ir Tiesa - ne sinonimai:). Demonų skelbėjai turi savo logiką,bet jei nebėgti tos logikos vejamam,o sustoti ir įsižiūrėti į teiginius,pasimatys,jog jie tėra žodžiais suformuluotas tikėjimas prielaidomis,jog yra būtent taip ir tame nėra jokios logikos,jokių įrodymų ir net nieko akivaizdaus - tik tikėjimas. Gi krikščioniškas tikėjimas stovi ant objektyvaus Tiesos apreiškimo,kuris yra TIK Biblijoje. Visa tai,ko nėra Šventajame Rašte - neegzistuoja aplamai ir tėra tik iliuzija. Net jei šis,svetimųjų mokslą dėstantis žmogus sugebėtų logiškai atsakyti į visus tavo klausimus,viską paaiškinti ir argumentuoti - tuo jo mokymai netaptų Tiesa. Jie ir toliau liks melas,nes šaltinis,iš kurio teka šis "pažinimas" - ne Dievas. Logiškai nustatyti Dievo autorystės neįmanoma,vienintelis instrumentas yra Dievo Žodis.."Iz 8,20 Kreipkitės į įstatymą ir liudijimą. Jeigu jie taip nesako, nėra juose šviesos.".

    AtsakytiPanaikinti
  20. Anonimiškas9:57 popiet

    Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  21. Kęstutis11:21 popiet

    Gerbiamas Vytautai,kodėl nusprendėte,jog tie žmonės, besivadinantys "pranciškonais" ,yra krikščionys? Kad mini Kristų? Tai ir musulmonai mini Kristų,ir judėjai,ir bobutė - būrėja ,ir aplamai - kas tik nori linksniuoja ši Vardą taip,kaip tik kam šauna į galvą. Tačiau vienokia ar kitokia žmogaus nuomonė apie Kristų nedaro jo krikščioniu. Jokia nuomonė - net teologiškai teisinga - jokia nuomonė apie Kristų nedaro žmogaus krikščioniu. Į Dievo šeimą gimstama, ir tik Dievas suteikia žmogui galią tapti Dievo vaiku,suteikia šią galią TIK tam,kuris Jį priima ir tiki Juo. Yra skirtumas tarp žmogaus,kuris tiki Dievu ir žmogaus,kuris tiki savo nuomone apie Dievą. Ir šie racionalizaztoriai - ne krikščionys, todėl jūsų džiaugsmas tėra niekuo nepagrįstas įspūdis,kuris susidarė todėl,jog nepažįstate Kristaus. Nei vienas krikščionis niekada nepripažins,jog rytietiški mokymai turi ką nors bendro su Dievu,nes jie neturi nieko bendro. Kam krikščionims meluoti?:)

    AtsakytiPanaikinti
  22. Anonimiškas11:18 priešpiet

    Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  23. Įtikinai Vytautai, tik kažkodėl Dievas vieniems liepė gėlytes aukoti, o kitiems gyvulius. Gal Jis susimaišė? O dėl nepalo, tai, matyt, ten nieko neišmoko, nes vegetaru taip ir netapo.

    AtsakytiPanaikinti
  24. Anonimiškas10:36 popiet

    Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  25. Anonimiškas10:43 popiet

    Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  26. Brangusis, ne krikščionybę reikia suvokti, bet Kristų. Krikščionybė, kokia šiandien yra daugumoje, yra tokia pati religija kaip ir kitos - tą ir įrodo šitas ašramas.

    AtsakytiPanaikinti
  27. Anonimiškas3:22 popiet

    Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  28. Ačiū už patarimą, ir Jūs pasimelskite. Labai abejoju ar Kristus nukreips garbinti visokius lipdinius, statulas ar Šyvos penį, aš kiek kitokį Kristų pažįstų...

    AtsakytiPanaikinti
  29. Anonimiškas4:57 popiet

    Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  30. Klausyk, manau, kad gerokai užtruksi kol susipažinsi su visais 33 000 000 padėjėjų. Gal protingiau tau būtų kristų pažinti?

    AtsakytiPanaikinti
  31. Anonimiškas8:34 popiet

    Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  32. keista??? matau, kad bijai eiti prieš dievą, o Linui pasiūlei melstis išjungus protą. Argi protą ne dievas davė? argi tai nebus ėjimas prieš dievą ir prieš save, nejaugi tavo dievui reikalingi bepročiai?

    AtsakytiPanaikinti
  33. Brangusis, gal tie milijonai padėjėjų apseis ir be mano pagarbos?:) Jėzus ir yra aukščiausiasis Dievas - Aš Esu. O apie tavo kelią Dievo žodis taip rašo:"Juk tai, kas gali būti žinoma apie Dievą, jiems aišku, nes Dievas jiems tai apreiškė.
    Jo neregimosios ypatybės – Jo amžinoji galybė ir dievystė – nuo pat pasaulio sukūrimo aiškiai suvokiamos iš Jo kūrinių, todėl jie nepateisinami. Pažinę Dievą, jie negarbino Jo kaip Dievo ir Jam nedėkojo, bet tuščiai mąstydami paklydo, ir neišmani jų širdis aptemo. Vadindami save išmintingais, tapo kvaili.
    Jie išmainė nenykstančiojo Dievo šlovę į nykstančius žmogaus, paukščių, keturkojų bei šliužų atvaizdus. (Romiečiams laiškas)
    Vedos, kurios ragina visokius šliužus garbinti, atvaizdus yra būtent tai, apie ką rašo Biblija. "Vadindami save išmintingais, tapo kvaili".

    AtsakytiPanaikinti
  34. Anonimiškas12:45 popiet

    Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  35. Kodėl galvojate, kad vedos yra kažkokia nežinoma sritis ir kad jos bijoma? Esu studijavęs ir Vydūną, ir Blavatskaja, skaitęs vedų tekstus, vienybės mokymus, energijų judėjimus.
    Daug kalbate apie širdį, bet tie tekstai būtent ir nukreipti į protinį suvokimą.
    O Jėzus yra Emanuelis - Dievas su mumis, Dievas, kuris sukūrė dangų ir žemęPažinti Jį - pažinti Aukščiausiąjį Dievą. Jis pasakė:"Aš Esu vartai".
    Visos religijos moko apie Dievą, bet nė viena negali atnešti Dievo pažinimo, kadangi neina už vartų ir tik iš tolo moko. Įeisi pro vartus - pažinsi, tada tie milijonai tarpininkų bus tiesiog juokingi, tai kas atrodė išminties viršūnė, pamatysi,kad tiesiog mitas ir protinė teorija.

    AtsakytiPanaikinti
  36. Anonimiškas3:16 popiet

    Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  37. "tik tada religija tampa logiška, ir įmanoma ją analizuoti moksliškai, tik tada religija įgauna ir filosofinę prasmę, sekti, vadovautis ir 100% tiksliai žinoti, kur iš tikro keliaujama" - brangusis, aš ir sakiau, kad viskas tik prote tegyvena:) Jeigu Jėzus nebuvo Dievas, o tik tarpininkas tai jo mirtis už žmogų neturėjo jokios vertės. Ir vedos pripažįsta, kad yra toks dalykas kaip nuodėmė, tačiau jos bejėgės pasiūlyti vaisto nuo to. O nuodėmingas žmogus, turintis tik 1 nuodėmę iš viso, ir šventas Dievas niekada nesusitiks. Teorijų visokių gali būti, bet kaip perlipti per nuodėmės barjėrą kad prieitum prie švento Dievo, ką vedos sako?

    AtsakytiPanaikinti
  38. "tik tada religija tampa logiška, ir įmanoma ją analizuoti moksliškai, tik tada religija įgauna ir filosofinę prasmę, sekti, vadovautis ir 100% tiksliai žinoti, kur iš tikro keliaujama" - brangusis, aš ir sakiau, kad viskas tik prote tegyvena:) Jeigu Jėzus nebuvo Dievas, o tik tarpininkas tai jo mirtis už žmogų neturėjo jokios vertės. Ir vedos pripažįsta, kad yra toks dalykas kaip nuodėmė, tačiau jos bejėgės pasiūlyti vaisto nuo to. O nuodėmingas žmogus, turintis tik 1 nuodėmę iš viso, ir šventas Dievas niekada nesusitiks. Teorijų visokių gali būti, bet kaip perlipti per nuodėmės barjėrą kad prieitum prie švento Dievo, ką vedos sako?

    AtsakytiPanaikinti
  39. Anonimiškas6:13 popiet

    Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  40. Anonimiškas6:13 popiet

    Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  41. Anonimiškas11:24 popiet

    Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  42. Anonimiškas11:31 popiet

    Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  43. Nu gal apsibrėžkime siauriau, nes jei nuo visatos iki karmos vaikščiosime, tai nieko nebus. Dėl Teresės jums reiktų paskaityti jos biografiją - visą gyvenimą jautėsi tuščia ir toli nuo Dievo.
    Dėl žmogaus ir materijos - materija nėra kažkas nešvaraus ar ribojančio. Dievas kūrė materija ir apie tai parašyta "Ir Dievas matė, kad tai gera". Žmogaus kūnas materialus yra tobulas, Biblija kalba apie tai, kad žmogus yra dvasia, turinti sielą ir gyvenanti kūne. Biblija kalba, kad bus visiškas atpirkimas - ir materijos taip pat, todėl tiek vedos, tiek graikų filosofai klaidingai vertina, kad kūnas nėra vertingas, o siela tarsi aukščiau.

    AtsakytiPanaikinti
  44. Anonimiškas11:47 popiet

    Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  45. Anonimiškas11:47 popiet

    Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  46. Anonimiškas12:35 priešpiet

    Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  47. Jooooo, tokioj painiavoj nei tiesos, nei klaidų nebesimato... :(

    AtsakytiPanaikinti
  48. Nu brangusis, tai kaip tu būdamas toks išmintingas, lankstaisi prieš medį, popierių ir akmenį kaip tie pranciškonai?:) Tai tik rodo, kad gal tu ir sieki, bet Dievo visiškai nepažįsti ir tavo žinios nė kiek nepadės. Vedos ir dvasinės praktikos beprasmės, nes niekada nesusidorosi su savo nuodėmėmis ir egoizmu. Tavo žinios tik dar labaiu sustiprina tavo egoizmą - juk tu jau galvoji, jog esi apšviestasis, o va tumsi liaudis - ją šviesti reikia. Jėzus pasakė:"Ateikite pas mane visi, ir aš jus atgaivinsiu".

    AtsakytiPanaikinti
  49. Anonimiškas12:33 popiet

    Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  50. Ačiū! Oho, kaip audringai čia kalbama! :)

    Manau, kad taip išoriškai stilizuojantis a la hinduizmo maniera - Evangelijos tiesa vargu bau, ar perteikiama ...

    O benediktinai ir pranciškonai - istoriškai labai susiję.

    AtsakytiPanaikinti
  51. Anonimiškas1:46 popiet

    Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  52. Brangusis, tu nors vieną evangeliją perskaityk. Teorijos gražios, bet kaip ir kitos vedų teorijos, šakėm ant vandens rašytos. Gal įdėtum kokį vedų tekstą geriau ir paanalizuosim

    AtsakytiPanaikinti
  53. Anonimiškas4:07 popiet

    Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  54. Nu labai įspūdinga, tik kuo įrodysite, kad jūsų citatas? Apie sukūrimą, laiką ir t.t. tai tik teorija, kurioje nėra patvirtinimų.
    Aišku, evangelijos atrodo blankios prieš tokią retoriką, tačiau sakykim, Jėzus per paskutines gyvenimo valandas įvykdė 25 pranašytes, be to, pranašavo ir kas vėliau bus, dalis pranašysčių jau įvyko, kitos - įvyks. Kaip Aukščiausiasis Dievas, Jis turėjo visas žinias ir jas perdavė.
    Ką pranašavo be skambių pareiškimų "Bhagavad-Gita"? Kas iš tų pranašysčių išsipildė?

    AtsakytiPanaikinti
  55. consolatio fratrem8:32 priešpiet

    perskaičiau tas citatas - bloga pasidarė.. tai tikrai ne iš Gyvojo Dievo, "energija" tikrai ne ta pati... jose yra labai labai daug tamsos, tos pačios tamsos, kurią buvau sutikęs būdamas Indijoj. Yra melo tėvas, kuris apsimeta "Dievu Tėvu" ir pučia miglą žmonėms, kad atskirti juos nuo Gyvojo Dievo ir nuo Jo meilės. Vedos - vienas iš tokių miglapučių.

    AtsakytiPanaikinti
  56. Anonimiškas10:33 popiet

    Iš pirmo perskaitykite nors vieną Vedų Šventraštį, po to niekus taukškite... kalba darželinukai apie Dievą... kas prieš bet kokį Šventraštį, tas prieš Dievą...

    AtsakytiPanaikinti
  57. Anonimiškas10:56 popiet

    geriau iš vis ištrinti šią diskusiją bei šį straipsniuką...

    AtsakytiPanaikinti
  58. Anonimiškas2:42 popiet

    Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  59. Susimąstykime ir nebūkime antisemitais:)Vedų mitai ir baltų mitai mažai kuo išties skiriasi, pagonys, ko norėti - medis akmuo

    AtsakytiPanaikinti
  60. consolatio fratrem8:12 priešpiet

    Katalikybė nėra krikščionybė, stačiatikybė taip pat.
    Siūlau iš pradžių pačiam perskaityt Bibliją, po to kalbėti kiek ji yra žemesnio lygio už vedas.

    AtsakytiPanaikinti
  61. Kaip sakė plėšikas Barmelėjus vedantiškai:"Nekenčiu daktariūkščių":) Gerbemasai tik nesipūskite, nes taip jau užrietėt noselę, kad giedat kaip ant skiedryno. Taigi tas vedų "pranašystes" paaiškinau lab greitai. Gal galite pateikti konkrečių?

    AtsakytiPanaikinti
  62. :) Nu sakaiu, kad tos pranašystės kaip laikraštis apie rytojaus orus:) Nė vieno kokretaus fakto, įvykio.O kai kurie ir melagingi, sakaykim, kad moterų kūnai bus mažesni:)) Ir tu tai vadini "daktaro lygio žiniomis"?:) Prašau konkrečiai kur apie ką pasakyta - kur tai išsipildė.

    AtsakytiPanaikinti
  63. Taip ir yra kaip rašai anonime Kristus taip ir sakė, kad tik nedaugelis atras tikrą kelią.
    O Petras, kalbėdamas apie netikrus pranašus, prideda: " Daugelis paseks jų pražūtingais keliais, ir dėl jų bus piktžodžiaujama tiesos keliui"
    Tiesiog, tu tiesą matuoji žmonių ir dievų gausa, nes nepažįsti Dievo, kuris yra aukščiau žmogaus ir gali patarti bei pamokyti žmogų teisingo kelio.

    AtsakytiPanaikinti
  64. Tegyvuoja joga:) Religijos visos panašios - agresija, prievarta, ar tai katalikybė, ar induizmas ar budizmas, o kad adaptuota vakarams joga populiari, tai čia aišku. Vietoj gausių žodžių gal parašytum, koks tavo Dievo vardas

    AtsakytiPanaikinti
  65. Anonimiškas1:21 popiet

    Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  66. Tikra Meilė Rašybos Ratukas, Dr. Obodo. Burtai pritraukti meilę, Sustabdyti santuokos nutraukimo, Santuokos Burtai, Pareikšti prarastą meilę, Pinigus ir turtingus burtai, Apsaugos burtai, vaisingumo rašybos ..Kontaktinė Info
    El. paštas: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Skambinkite,Viber ir whatsapp +2348155425481

    AtsakytiPanaikinti