2011m. balandžio 15 dieną Feministinis Frontas rengia KOLEKTYVINĘ APOSTAZĖS AKCIJĄ 2011. "Kviečiame reaguoti, priešintis ir pasmerkti katalikų bažnyčios vykdomą diskriminacinę politiką, kišimąsi į valstybės politinius procesus, pedofilijos nusikaltimų slėpimą (pateisinimą?!) bei „moralinio monopolio“ savinimąsi",- rašoma pranešime, kuris platinamas internete. Beje,pernai pasirodė, kad Katalikų bažnyčia ganėtinai pasimetė ir net atsisakė išduoti pažymėjimus, kad asmuo atsisako katalikybės. Iš viso buvo parodyta ir dar viena katalikiška "gudrybė", esą pakrikštytam atsiskirti.nuo katalikybės neįmanoma - esate amžinai įtraukti į sąrašus.
Feministinis Frontas teigia, kad praėjusiais metais įvykusi apostazės akcija tapo dar vienu Katalikų Bažnyčios spekuliacijų religinėmis dogmomis objektu.Kunigas Kęstutis Kėvalas, komentavęs kolektyvinę apostazės akciją naujienų portalui „Delfi“, teigė, kad žmogus turi teisę atsisakyti formalaus ryšio su bažnyčia. Kanonuose toks formalaus ryšio nutraukimas yra numatytas kaip apostazės procedūra, kuria atiduodama duoklė asmens laisvam apsisprendimui. Tačiau apie kokį „laisvą apsisprendimą“ mes kalbame? Ar apie tą, kai dar nesąmoningo amžiaus kūdikis prievartiniu krikšto sakramentu įtraukiamas į bažnyčios bendruomenę? O gal mes turime omeny tai, kad bažnyčia nesutinka padaryti įrašų krikšto knygose apie atsisakymą priklausyti jų bendruomenei ir neišduoda tai patvirtinančių liudijimų? Taigi turbūt reiktų suprasti, kad prievartinis žmonių įtraukimas į bažnyčios bendruomenę ir ne mažiau prievartinis žmonių laikymas joje ir yra tas katalikų hierarchų vadinamasis „laisvas apsisprendimas“. Pažymėtina, kad atsisakymo priklausyti Romos Katalikų Bažnyčiai (RKB) pažymėjimai BUVO IŠDUODAMI vyskupo Juozo Tunaičio. Tokių liudijimų išdavimas sustabdytas tik vėliau, esą RKB „nėra įpareigota“ teikti tokių liudijimų, o atsiskirti nuo RKB esą galima tik „dvasiškai“, o ne juridiškai. Tai dar viena patogi bažnyčios „kanoninė tiesa“, per prievartą laikanti asmenis bažnyčios bendruomenėje. Juk krikštas atsispindi biurokratiniame lygmenyje, išduodant „krikšto liudijimus“, padarant įrašus krikšto knygose ir taip gausinant bažnytinę bendruomenę, tačiau priešingas liudijimas neišduodamas, argumentuojant „pakenkimu RKB autoritetui“.
Norintys atsisakyti katalikybės balandžio 15 dieną 15.40 val. susitinks prie Vilniaus Katedros bokšto. Reikia turėti asmens dokumentą ir prašymą-pretenziją (prašymus reikia turėti tiek pirmą kartą einantiems apostuotis, tiek asmenims, nesulaukusiems jokio bažnyčios atsakymo po pirmojo bandymo atsisakyti priklausymo RKB.
Feministinis Frontas teigia, kad praėjusiais metais įvykusi apostazės akcija tapo dar vienu Katalikų Bažnyčios spekuliacijų religinėmis dogmomis objektu.Kunigas Kęstutis Kėvalas, komentavęs kolektyvinę apostazės akciją naujienų portalui „Delfi“, teigė, kad žmogus turi teisę atsisakyti formalaus ryšio su bažnyčia. Kanonuose toks formalaus ryšio nutraukimas yra numatytas kaip apostazės procedūra, kuria atiduodama duoklė asmens laisvam apsisprendimui. Tačiau apie kokį „laisvą apsisprendimą“ mes kalbame? Ar apie tą, kai dar nesąmoningo amžiaus kūdikis prievartiniu krikšto sakramentu įtraukiamas į bažnyčios bendruomenę? O gal mes turime omeny tai, kad bažnyčia nesutinka padaryti įrašų krikšto knygose apie atsisakymą priklausyti jų bendruomenei ir neišduoda tai patvirtinančių liudijimų? Taigi turbūt reiktų suprasti, kad prievartinis žmonių įtraukimas į bažnyčios bendruomenę ir ne mažiau prievartinis žmonių laikymas joje ir yra tas katalikų hierarchų vadinamasis „laisvas apsisprendimas“. Pažymėtina, kad atsisakymo priklausyti Romos Katalikų Bažnyčiai (RKB) pažymėjimai BUVO IŠDUODAMI vyskupo Juozo Tunaičio. Tokių liudijimų išdavimas sustabdytas tik vėliau, esą RKB „nėra įpareigota“ teikti tokių liudijimų, o atsiskirti nuo RKB esą galima tik „dvasiškai“, o ne juridiškai. Tai dar viena patogi bažnyčios „kanoninė tiesa“, per prievartą laikanti asmenis bažnyčios bendruomenėje. Juk krikštas atsispindi biurokratiniame lygmenyje, išduodant „krikšto liudijimus“, padarant įrašus krikšto knygose ir taip gausinant bažnytinę bendruomenę, tačiau priešingas liudijimas neišduodamas, argumentuojant „pakenkimu RKB autoritetui“.
Norintys atsisakyti katalikybės balandžio 15 dieną 15.40 val. susitinks prie Vilniaus Katedros bokšto. Reikia turėti asmens dokumentą ir prašymą-pretenziją (prašymus reikia turėti tiek pirmą kartą einantiems apostuotis, tiek asmenims, nesulaukusiems jokio bažnyčios atsakymo po pirmojo bandymo atsisakyti priklausymo RKB.
8 komentarai:
http://feministinisfrontas.files.wordpress.com/2011/03/prasymas.jpg
su kokiu užsidegimu atgimęs krikščionis reklamuoja ateistų akciją...
Net gražu darosi.
Visi žmonės turi teisę daryti akcijas ir apie jas skelbti.
Ateistai turi daugiau proto, nei kai kurie vadinami kriskcionis. Religija yra liaudies opiumas ir tai puikiai matosi is Tomo zinutes.
Zinai, kad pagal Biblija geriau platinti ateistu akcijas, nei buti religijos prikimstu kupranugariu ir netiketai uzstrigti...arba buti isspjautam.
Išsivadavom iš Maskvos imperijos, laikas išsivaduot ir iš po Vatikano letenos. Laisvė Lietuvai!!!
Kiek pigdžiugos dėl to, kad ateistai puola Katalikų bažnyčią. Tai gal Linai dar ir prisidėk prie tų feminiščių?
Jei Dievas atiduoda savo žmones į priešų rankas dėl to nėra ko džiaugtis kitiems kas išpažystą tą patį tikėjimą, nors jūs atsiskyrę nuo bendrystės.
Tokia pikdžiuga jau buvo ne kartą, pav. 2 kronikų knygoje:
Be to, izraelitai išsivedė nelaisvėn iš savo brolių du šimtus tūkstančių moterų, sūnų ir dukterų ir, prisiplėšę daug grobio, parsigabeno į Samariją. Bet ten gyveno Viešpaties pranašas Odedas, kuris pasitiko grįžtančią į Samariją kariuomenę ir jiems tarė: 'Viešpats, jūsų tėvų Dievas, supykęs ant Judo, atidavė juos į jūsų rankas, bet jūs žudėte taip žiauriai, kad jūsų žiaurumas pasiekė dangų. Jūs nutarėte Judo ir Jeruzalės gyventojus paversti vergais ir vergėmis. Argi jūs patys nenusikaltote Viešpačiui, savo Dievui? Klausykite manęs ir sugrąžinkite belaisvius, kuriuos atsivedėte iš Judo, nes didelė Viešpaties rūstybė užsidegė prieš jus'. Efraimitų vyresnieji: Joanano sūnus Azarijas, Mesilemoto sūnus Berechijas, Selumo sūnus Jechiskijas ir Hadlajo sūnus Amasa atsistojo prieš tuos, kurie grįžo iš karo, sakydami: 'Neįvesite čia belaisvių, nes jūs tuo prisidėsite prie mūsų nusikaltimų Viešpačiui ir juos mums dar padauginsite; nes mūsų nusikaltimas didelis ir Viešpaties rūstybė užsidegusi prieš Izraelį'. Tuomet kariai paliko belaisvius ir grobį kunigaikščiams bei susirinkusiems.
(2 Krn 28,8-14)
Be abejo pasakysi, kad tau katalikai ne broliai. Tai normalu, tą patį kalbėjo ir nuo šventyklos Jeruzalėje atskilę samariečiai. Jie taip pat garbino Jechovą, bet tik savo protestantišku suvokimu t.y. kur pastačiau aukurą ten ir dievas. Svarbu dainuoti Jachova didis, o elgtis taip kaip Jis nustatė, tai buvo ne senosios sandoros protestantų reikalas (juk Jis maloningas, atleis). Kas iš jų buvo teisus matome iš Biblijos.
Na, Dievo vardą pamaldžiam žmogui reikėtų išmokti be klaidų rašyt. Visi žmonės iš Adomo, taigi broliai.Nesu protestantas, visų pirma, antra, įdomu, kaip gi čia katalikybę užpuolė? Turbūt pasakysi, kad ir persekioja:) Tie žmones siekia panaikinti krikštą, kurio neprašė, o buvo pakrikštyti jiems nežinant. įdomu, kaip sureaguotum, jei sužinotum kad esi įrašytas į kokią Tautos prisikėlimo partiją?
Iš rašinio aiškėja, kad ne jus samariečiais protestantai laiko, bet jūs juos.
Man įdomu būtų sužinoti, kur gi tas teisėtas katalikybės aukuras. Būčiau dėkingas sužinojęs.
Rašyti komentarą